Kibusz bérlés mikrobusz bérlés Kisbusz kölcsönzés Mikrobusz kölcsönzés

  •                          9 SZEMÉLYES KISBUSZ BÉRLÉS, KÜLCSÖNZÉS, UTAZÁS KISBUSSZAL                                 Utazzon kisbusszal, kényelmesen és teljes biztonságban, bárhová vezet is útja barátaival, családjával, kollégáival.A kisbusz,mikrobusz kölcsönzés során rendszeresen szervizelt kisbuszt mikrobuszt adunk át bérlőinknek.A kisbusz bérlés alkalmával egy előre leegyeztetett időpontban tekintse meg a megfelelő járműveket, és nyugodtan próbálja is ki őket. Így közvetlen tapasztalatot szerez, melyik kisbusz típus elégíti ki igényeit. Ezek után válassza ki bizalommal a legalkalmasabb kisbuszt! Kisbusz bérlés Budapest és vonzáskörzetében. Számos típusú, felépítményű és áru kisbusz közül választhat az igényeinek és pénztárcájának megfelelően. A kisbusz kölcsönzés bérlés esetén mindezzel kapcsolatos további információkért hívjon minket telefonon.9 SZEMÉLYES KISBUSZ BÉRLÉS, KÜLCSÖNZÉS, UTAZÁS KISBUSSZAL9 személyes mikrobusz bérlés szolgáltatásunkat ajánlom figyelmébe, ha nagyobb társasággal indulnak úti céljuk felé. Fontos a biztonságos és komfortos utazás , ezért mi kiemelt figyelmet fordítunk a mikrobusz bérlés során átadott gépjárművek szervizelésére.



Minden esetben előre fizetendő a bérleti díj és a kaució összege! A gépjárművek bérleti dija minden esetben 1 bérleti napra (24 óra) vonatkoznak.Az 1 bérleti nap a gépjármű átvételének időpontjától, a következö nap ugyanazon órájáig tart.A gépjármű leadásánál 30 perc késés esetén pótdij nem kerül felszámításra, viszont az azt meghaladó késés esetén félnap, 4 órán túli késésnél egy nap bérleti díj kerül felszámításra.A kauciós díj a bérelt jármű leadásakor visszatérítésre kerül, amennyiben állapota megfelel az átadáskori állapotnak.A gépjárművek miden esetben kitisztítva, üzemanyaggal teljesen feltötlve kerülnek átadásra, így a bérlőnek ugyan ilyen állapotban kell visszahoznia!








                                        9 SZEMÉLYES KISBUSZ BÉRLÉS, KÜLCSÖNZÉS, UTAZÁS KISBUSSZAL



Utazzon kisbusszal, kényelmesen és teljes biztonságban, bárhová vezet is útja barátaival, családjával, kollégáival.A kisbusz,mikrobusz kölcsönzés során rendszeresen szervizelt kisbuszt mikrobuszt adunk át bérlőinknek.A kisbusz bérlés alkalmával egy előre leegyeztetett időpontban tekintse meg a megfelelő járműveket, és nyugodtan próbálja is ki őket. Így közvetlen tapasztalatot szerez, melyik kisbusz típus elégíti ki igényeit. Ezek után válassza ki bizalommal a legalkalmasabb kisbuszt! Kisbusz bérlés Budapest és vonzáskörzetében. Számos típusú, felépítményű és áru kisbusz közül választhat az igényeinek és pénztárcájának megfelelően. A kisbusz kölcsönzés bérlés esetén mindezzel kapcsolatos további információkért hívjon minket telefonon.9 SZEMÉLYES KISBUSZ BÉRLÉS, KÜLCSÖNZÉS, UTAZÁS KISBUSSZAL9 személyes mikrobusz bérlés szolgáltatásunkat ajánlom figyelmébe, ha nagyobb társasággal indulnak úti céljuk felé. Fontos a biztonságos és komfortos utazás , ezért mi kiemelt figyelmet fordítunk a mikrobusz bérlés során átadott gépjárművek szervizelésére. Tudjuk, hogy lényeges kérdés, ami felmerül, kisbusz bérlés,kölcsönzés estén hogy a bérelt kisbusz a személyek számához ideális paraméterekkel rendelkezzen. A mikrobusz legyen elég széles, magas és hosszú, hogy mindenki kényelmesen elférjen az utastérben. Műszakilag legyen rendben, rendelkezzen megfelelő teljesítményű motorral, hogy a nehezebb terepeken is rövid idő alatt célba tudjon érni. 9 SZEMÉLYES MIKROBUSZ BÉRLÉS KÖLCSÖNZÉS ELÖNYEI 9 ember szállításához nem megfelelő a több személyautós megoldás, költséghatékonyabb és egyszerűbb egy jól felszerelt mikrobuszt bérelni. És hogy az utazás ne csak gyors, de kényelmes is legyen, érdemes extrákról is gondoskodni. Nálunk a sötétített üvegek, a klíma, a zene, a dupla fűtéskör és más extrák is elérhetőek.9 SZEMÉLYES MIKROBUSZ BÉRLÉS KÖLCSÖNZÉS VEZETÉS PROBA MIKROBUSSZALA 9 személyes mikrobusz bérlés,kölcsönzés előtt ki is próbálható,erre szükség estén mikrobusz áll rendelkezésre. Vezessen egy ilyen mikrobuszt,ne bízza a véletlenre utazását, győződjön meg a saját maga a fentiekről és válassza bizalommal mikrobuszainkat kisbuszainkat. A mikrobusz bérlés,kisbusz bérlés tegye kényelmesebbé élményekben gazdagabbá utazásukat.9 SZEMÉLYES KISBUSZ BÉRLÉS KÖLCSÖNZÉS IGÉNYÉVEL KERESESSEN MINKET buszpluszauto@gmail.comA KISBUSZ BÉRLÉS ELÖNYEIMILYEN ELÖNNYEL JÁR A MIKROBUSZ BÉRLÉS • Önt nem terheli szervizköltség, kisbuszaink kifogástalan műszaki állapotát mi felügyeljük• Mikrobusz bérlés esetén plusz igényeit lehetőség szerint teljesítjük• Nincs üzemben tartási költség: csak akkor és addig veszi igénybe a szolgáltatást, amikor és ameddig szüksége van kisbuszra ,mikrobuszra • A biztosítási költségek sem Önt terhelik• Bérelt mikrobuszokkal Önnek nincs adózási kötelezettsége, ahogy az a gépjárművek megvásárlásánál lenne, ellenben a bérleti díj adóalap csökkentő tényező, mert elszámolható• Nem kell a szezonnak megfelelő gumiabroncsokra költenie• Nincs szükség rá, hogy jelentősebb, több milliós összeget beruházzon ahhoz, hogy a szállítási, utaztatási igényeit el tudja látni• Bérlés esetén nem kell számolnia amortizációvalAMENNYIBEN MAGÁNSZEMÉLYKÉNT BÉREL KISBUSZT MIKROBUSZT • Gyorsan és egyszerűen meg tudja oldani a felmerült feladatot, legyen szó családi nyaralásról vagy baráti társasággal tervezett túráról a hétvégén, vagy éppen költözésről • Mikrobusz bérlés révén Önnek nem keletkeznek adózási, biztosítási, fenntartási, szervizelési költségei• Nem kell alkalmazkodnia kisbusz bérlés ideje alatti kisbusz használat az Ön kezében van• Saját gépjárműve parkolónkban, parkolhat a bérlet időtartamáraKisbusz bérlés esetén a kisbusz átadás – átvétele minden esetben telefonon előre egyeztetett időpontban történik. Telefonos egyeztetés után a nyitvatartási időn túl is rendelkezésre állunkKISBUSZ BÉRLÉS MIKROBUSZ BÉRLÉS                                                            KöLCSÖNZÉS AUTÓBÉRLÉS BUDAPEST CMO 69 KFT 

                                                                       06 30 343 13 40












h i r d e t é sh i r d e t é s24 óra  |Programajánló: 12. 12. SAAB Tuning Klub Évzáró TalálkozóTesztekAutókMagazinTVTanácsokÉv autójaNépítéletGumikeresőHírekGenf 2014Anglia 2014SzerelemVéleményKözéletHifi-tuningTechnikaÉgéstérHidegindítóZöld rendszám a magyar villanyautóknak?2014.12.08. 07:42 - Máth Dávid|  Szép reggelt minden olvasónak Felsőszőlnöktől Garbolcig, a Mátra havas csúcsától a latyakos Gyála-rétig december nyolcadikán, a szeplőtelen fogantatás ünnepén, Buddha megvilágosodásának napján.Hétvégén történtEz a hétvége a jobb sorsra érdemes klasszikusé volt. Előbb megírtuk, hogy 250 dollárért kelt el egyhúsz évig folyóvízben pácolt rozsdakupac, majd szembe jött az interneten az év legnagyobb barn findja Franciaországból. A francia farmon újságokba és gyümölcsös dobozba temetve került elő Alain Delon Ferrari 250 GT-je, de volt itt még Maserati A6G Grand Sport, Bugatti, Porsche, valamint a két háború közti autógyártás módszeresen rohasztott ritkaságai.Elkelt az első Ferrari Sergio. A Ferrari és a Pininfarina közös munkája tanulmányautónak készült, a közelmúltban elhunyt Sergio Pininfarinának állít emléket. A koncepció azonban túl jól sikerült, ezért úgy döntöttek, hogy némi átszabás után piacra dobják.Megírtuk, hogy négy év alatt összesen kétszázezer elektromos autót adott el, ezzel magasan vezeti a vilanyautós iparágat a Renault-Nissan. A legjobban a Nissan Leaf fogyott, a maradék kétharmadot az e-NV200, a Zoe, a Twizy, valamint a Fluence és a Kangoo adják. Furcsamód a vállalatcsoport villanyautóinak legnagyobb piaca az Egyesült Államok.Autóipari hírsalátaSzázhatvan Ford Taurus Interceptor rendőrautóval bővült a grúz rendőrség járőrflottája. A kaukázusi országba a szentendrei központú Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. szállította le az autókat. A vállalatnak nem ez az első flottasikere Grúziában: 2011-ben 2500 darab tizenhét üléses Transitot vittek a hegyeiről és borairól híres országba. (Ford sajtó)Zöld rendszámot kaphatnak az elektromos autók. Ezt a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete, a Magyar Elektromobilitás Szövetség és az Autós Nagykoalíció javasolja az elektromos járművek értékesítését, használatát is elősegítő dokumentumaiban. Mint írják, ez azért lenne praktikus, mert a rendeletek alapján az elektromos járművek használhatják a budapesti buszsávokat, illetve kedvezményesen vehetik igénybe a parkolókat is. A megkülönböztető jel hiányában azonban az ilyen járművek vezetői könnyen "beleszaladhatnak" a hatóság bírságaiba. (HVG)Párizs eközben drasztikus lépéssel javítaná légszennyezettségi mutatóit. Anne Hidalgo polgármester egyszerűen kitiltaná a dízeles autókat a városból 2020-ra. Ez nem sokkal azután lett hír, hogy a francia kormány közölte, 2015-től mindent megtesz a dízelautók terjedésének korlátozására. Az országban nyolcvan százalék a dízelek aránya. Eddig ösztönözték a gázolajos autók vásárlását, most pedig adóemeléssel és behajtási tilalmakkal vennék el az emberek kedvét az euro6-osnál rosszabb dízeltől. (444/Automotive News)Közlekedési koffeinForgalomkorlátozások várhatóak az M5-ös autópályán Budapest térségében. Ma reggel fél héttől kedd este hét óráig lezárják a Szeged felé tartó oldal külső sávját az M51-es csomópont térségében burkolatjavítási munkák miatt.Délután négy óráig tart a vasárnap megkezdett ideiglenes forgalomkorlátozás az V. kerületben. Ennek értelmében 16:00-ig tilos megállni a Belgrád felső rakparton, a Sörház utca és a Havas utca között.CukorSzombaton megkezdődött az idei Bolognai autószalon. A napokban talán látunk majd néhány újdonságot innen, de addig is érjük be a szalon legszebb lányaival, akiket a GTSpirit gyűjtött egy galériába.A tavalyi után kissé izzadságszagúnak tűnhet, de érdemes végignézni az idei Snowkhanát is. A stopmotion videó újfent egy Ken Block-féle kisautóval készült, idén népszerű autós videókra reagál, köztük Van Damme kaminos spárgájára. (YouTube)MinálunkA szerkesztőség szerelős fele erre verte a héten. Pénteken robbant a levlistán, a fiúk most a kötelező drifteljen vagy pályázzon vitakőrt futják. Pörög tovább a cigánykerék. Hétvégén egy újabb adag videó készült Varga Cigi Zoltánnal, és közel már a projektmunka vége. Werkfotók a Facebookon. Már nem kell sokat várni és olyat kap a kedves olvasó, amit eddig soha: jön India legnépszerűbb MUV-jának tesztje. Kedvicsnálónak némi teaser.



























































Ford Tourneo Custom kisbusz teszt



       A Ford Tourneo Custom a 2012-es Genfi Autószalonon mutatkozott be tanulmányautóként. Áprilisban már a sorozatgyártásra érett változattal jelentek meg a Birmingham-i Haszongépjármű Kiállításon, majd július végén legördültek az első autók a gyártószalagról, melyek őszre már meg is érkeztek a márkakereskedésekbe.A Ford Tourneo Custom személyszállító nyolc- illetve kilencszemélyes változatban, rövid (SWB) vagy (L1), illetve hosszú (LWB) vagy (L2) tengelytávolsággal, Ambiente, Trend és Titanium felszereltséggel rendelhető.A kinézete elsőre meghökkentő, jellegzetes, amilyen kerek, finom, sima, buci vonalakkal rajzolt az eleje, olyan szögletes a hátulja.A tanulmánymodell leírásában, tehát a kezdetektől a gyártó hangsúlyozza a személyautós belső megjelenést, melyet kárpitozott kabin, illetve a vezetőközpontú cocpit jellemez, azonban ez nincsen így, azaz mégis így van. A haszongépjárműveknél nagyonis odafigyelnek a sofőr kényelmére, hiszen egy ember majd fele életét azon a helyen tölti le, tehát egyrészt valóban vezetőközpontú, de ezért nem jelent feltétlen személyautós jelleget, s nem is olyan, ami viszont egyáltalán nem von le semmit kényelmességéből, vezetési élvezeti értékéből. Ugyanis kisbuszt vezetni jó. Nagyonjó! A vezetője megérezheti a hivatásosok életérzését, vezetéspozícióját, kilométerhiányát. Akkor is, ha nagycsaládos és családi autónak veszi meg a haszongépjárművet. Úton.. A hivatásosoknak pedig nem kell elmesélni, – kis kihagyás ( pl. akár egy családi nyaralás) után is milyen újra útnak indulni; előttünk ismét a kilométerek – már aki vérbeli született sofőr.. Szóval nagy öröm volt vezetni ezt a személyszállító tesztautót a teszthét minden napján!Szóval – véleményem szerint – fölösleges hangsúlyozni személyautós jelleget, még ha a gyártó szeretné, ha nem csak személyszállító vállalkozások, hanem családok is vásárolnák a járművet, mert a teherautós jelleg nem negatívum, a személyes használatú haszongépjármű pontosabb megjelölés. Egy kisbusz haszongépjármű, bár nagycsaládosoknak is valóban nagyon jó választás lehet. Hátul kényelemben a család, nagy raktér, ha család nem jön és fuvarozni kell, annak is tökéletes..Tehát hangsúlyoznám tovább a jó, kényelmes haszongépjármű érzetet, – a vezető szempontjából – s ilyen ’ráülni’ a Transit alapú Tourneora. Fel kell kaptatni a magas ülésre, amely magasságában még emelhető, a tesztautón előre-, hátra, magasságban elektromosan. Van deréktámasz és ülésfűtés – mindent a vezető kényelmének. (Alapfelszereltségben ugyanezek állíthatóak manuálisan, vezetőoldalon van deréktámasz és ülésfűtés az első üléseken.)Ami a vezető szempontjából viszont kényelmetlen volt, a kormányt nem lehetett kijjebb húzni. Tehát vagy a kormány alját fogja a 170 cm-es sofőr vagy előrébb megy és a pedálok lesznek túl közel. Az előbbit fogja választani, mert hirtelen kormánymozdulatot kevesebbszer kell tenni, mint esetlegesen egy biztonságos vészfékezést, a kényelmes pedálkezelés fontosabb biztonsági beállítás.A busz pedálkiosztása jó, kormányfogása és forgatása teherautós, jó, élvezetes (vezető tőle való távolságáról előbb beszéltünk). A váltót a vezető jól eléri, a váltás kellemes, a .váltó pontos. A 2.2 literes TDCI dízelmotor 100, 125 és 155 lóerős változatban rendelhető, minden esetben 6 fokozatú kéziváltóval. Bár a műszaki adatok között a gyártó nem adott meg végsebességi és 0-100 km/h-ás sebességre való gyorsulási adatot, a tesztautó a 155 ló erejével, nagyon jól, dinamikusan mozgott. A gyári fogyasztási adattól többet mértünk általános használattal a teszthét alatt, országúton 9 litert, vegyes használatban 10,2 litert 100 km-en bekapcsolva hagyott alapfelszereltséghez járó start/stop motorleállító és újraindító rendszerrel.Vészfékezésre az autó nem bukott orra, bár a vészvillogót nem láttuk bekapcsolni, a fékek igen jól fogtak kb. 80 km/h-ás sebességnél állóra fékezve. A kocsiszekrény kanyarban nem dülöngél. A motor hangját ugyan halljuk, de ilyen mértékben még jól is esik. A 10,9 m-es fordulóköre az 5 m-es kisbusznak valóban személyautós.Az autó belterében a műszerfalat tekintve a megszokott Fordos elrendezés és formavilág fogad. Mind a kormány tekintetében, úgy a kijelzők kék színnel, és a középkonzol légterelői, kezelő felülete, képernyője. A külső tükrök nagyok, jó lenne, ha az alsó kicsit állítani lehetne.A műszerfal két oldalán fél literes kis palacktartókat találunk. A parkolóradar első felszereltségi szinten 146.050,-Ft, a visszapillantó tükörben látható tolatókamera képe Trend felszereltségtől elérhető, Titaniumnál 406.400,-Ft-ért kapjuk meg.Ami fontos lehet még egy kisbuszban a navigáció. Ice csomagban középső szinten bruttó 304.800,-Ft, Titaniumnál 215.000,-Ft. A klíma, első manuális légkondicionáló berendezés belépő szinten bruttó 330.200,-Ft pluszkiadást jelent, efölött szériatartozék. Manuális hátsó légkondicionáló berendezés első manuális légkondicionáló berendezéssel belépő szinten bruttó 355.600,-Ft, míg a Hátsó fűtés szériatartozék alapfelszereltségen.Igen, a Tourneo műszerfalvilágítása rímel a személyautókéra, a hátsó utastérvilágítás kék színe nem csak megfelelő, de hangulatos is.Az utastérbe két oldalsó tolóajtón keresztül jutunk be – melyek könnyen járnak, csukódnak. Az autó bal oldalán lévőnél felhajtható az ülés, így jutunk be hátulra, az ellenoldali ajtó a kényelmesebb beszállást és helyfoglalást szolgálja, a háttámlák külön és lehajthatóak, felhajtani azonban együtt lehet.Az ajtókon kis billanőablakot találunk felhúzható árnyékolót a hátsó üléssor mellett is.A hátsó üléseket 30 féle helyzetbe lehet variálni, hajtogatni, tolni-húzni, teret nyerni, pakolászni. Az L1 változat raktere 6 m3 is lehet. A vajszínű ülések kicsit kényesnek tűnnek, de vitathatatlanul szépek és kényelmesek. Isofix gyerekülés rögzítési pontokat a második sor középső és sofőr oldali ülésén találunk, továbbá a harmadik üléssor középső ülésén.Csomagtér mérve: Szélesség 121,5 cm, hosszúság üléslábig 52 cm. Magasság 104 cm fejtámláig, tetőlámpáig 130 cm. Ha felhajtjuk a harmadik üléssort a hosszúság 90 cm-re nő, a második sor támlájáig pedig 133 cm a raktér hosszúsága. A második sort is felhajtva már 179 a rakodótér hosszúsága.Az ülőlapok hossza 39 cm. Elöl középen a lábtér 48 cm, hátul a második üléssor támlájától a harmadik üléssor ülőlapjáig 46 cm.A csomagtér kibővíthető a gyári integrált tetőcsomagtartóval, mely a tetővonalba visszahajtható, s 130 kg-mal terhelhető.A Ford Tourneo Custom maximális vontatókapacitása 1650 kg, melyet utánfutó kilengésszabályozás és hegymeneti elindulássegítő tesz könnyen használhatóvá.A Ford Transit Custom 2012-ben 5 csillagot kapott az EuroNCAP-tól a töréstesztjéreA Tourneo Custom kötelező szervize 50 000 km-ben vagy 2 év. A gyártó a járműre 12 éves átrozsdásodás elleni garanciát vállal.Ford Transit Turneo 2.2 (2008)Az ismerőseim tudják, hogy évente egy időpont tuti az életemben, ez a Sziget fesztivál időpontja. Na nem mintha olyan nagy fesztiválozó lennék, csak évek óta mint road dolgozom egy színpadnak.Minden év egy-egy kvázi nehezített tartós teszt kisbusz-kisáruszállító témakörben. Papp Tibi mondta is, hogy az évet fesztiváltól fesztiválig számítom. Általában különféle cégektől sikerül bérelni változatos minőségű kocsikat, volt köztük bontószökevény furgon és közel fullextrás busz is. Az idei évre egy 102 ezret futott Ford Transit busz akadt, ezt a véletlen sodorta utamba a Ford Magyarország jóvoltából, amit ezúton is köszönök.h i r d e t é sAmikor már tudtam, mi lesz az idei áldozat, a legfőbb kérdés az volt, hogy vajon milyen rádió lesz benne. Ugyanis a Ford azon kevés cég közé tartozik, aki forgalmaz csak rádió funkciót tartalmazó fejegységet is, ami eléggé meglepett. De ebben CD verzió volt, az utas oldalán a felső tárolóba rejtett jack csatlakozóval. Na nem mintha sok időm lett volna hallgatni a rádiót, hiszen ha beindulnak a színpadok, a backstageben simán 80-100 dB körül van a hangerő. De a külső parkolóban az épp aktuális együttesre várakozva azért jól tud jönni.NagyszínpadItt derült ki az is, hogy nem csak a hazai eladási statisztikában vezető, de a Szigeten is a legelterjedtebb a Transit kisbusz. Erre akkor jöttem rá, amikor kiérve a külső pass kocsihoz, 4-5 hasonló várakozó buszt tudtam a parkolóban megszámolni. A nálam lévő modell amúgy 2008-ban került forgalomba, rövid tengelytávú és középmagas volt. Ez több okból is ideális nekem, a tengelytáv jó manőverezést tesz lehetővé, nem kell annyira aggódni, hogy a farával kanyarban begyűjtök egy-két mulatozó hollandot. Másfelől egy kis padlása van, ahol a személyes cuccaim, miegymás kényelmesen és a kíváncsi szemek elől rejtve lehetnek.Hasznos egy padlás ilyenkor (is)A kocsin a tükrök motoros állításúak voltak, sajnos az állítógomb elvette a helyet a mobiltartó elöl a műszerfalon. Hasznos akkor lett volna, ha a tükör csukását is lehetett volna vezérelni. Ugyanis estefele már elég sűrű a tömeg, így a konfrontációt könnyítendő az évek tapasztalata alapján 5 után már becsukom a tükröt a főbb útvonalakon. Viszont később ki kell nyitni a tolatáshoz, ami egyedül kisebb tornamutatványokat kíván.Szimplának jobban örültem volnaKétsoros lévén a korábbi évek tapasztalata alapján megpróbáltam kivenni a hátsó sort, de sajnos a szokásos konstrukciós hibába ütköztem, amit remélhetőleg a fészlifttel javítottak. Vagyis a reteszelést egy bovden pár meghúzásával lehet oldani, aminek egy elég erős rugó tart ellen. Ettől a huzal viszont hajlamos megnyúlni, és nem emel ki. Így trükközni kell, valakinek elölről kell megtépni a kábeleket, és így már hipp-hopp kint is van a pad. Amihez minimum 3 embert javaslok, mivel közel 80 kilogramm, és nem éppen egyszerű egyszerre dönteni, emelni és elfordítani a kerékdobok között. Ha én magamnak egyszer ilyet vennék, tuti lecserélném három független üléses rendszerre. Legfeljebb kivett állapotban majd nem lehet backstage fotelként hasznosítani, mint így.Előre a szokásos majdnem kétszemélyes ülést nyertem, személy szerint jobban perferálom a szimpla utasülést. Egyfelől adott esetben kényelmesen hátra lehet sétálni az utastérbe. Másfelől nem járok úgy mint egyszer, amikor egy zenekar két jól megtermett tagja mindenképpen elöl akart utazni, minek következtében az intenzívebben autózható részeken kénytelen voltam elfelejteni, hogy létezik 2.-nál magasabb sebességfokozat is.Nem volt száguldozós melóA motor a 110 lóerős dízel volt, ami jelen esetben majdnem mindegy, hiszen a tömegben 1-2 fokozat alapjáratban való közlekedéshez inkább jó állapotban lévő kuplung kell mint teljesítmény. Na meg hűtő. Amúgy a fogyasztás még ilyen szélsőséges állapotban is szép lett, 8,5 literre jött ki 100 km-re, bár lehet hogy inkább üzemórát kellene ilyenkor számolni, mint a targoncáknál.Külsőleg véleményem szerint egy ilyen közlekedési szituációban ideálisabb az üvegezett felépítmény, ugyanis gyakran kell igen közel menni a bokrokhoz, és ez esetben azért kevesebb a karcolható felület. Bár a második nap végére már olyan vastag porréteg ül rá a kocsira, hogy már szinte áthatolhatatlan védőpajzsként viselkedik. Hacsak le nem mossuk, amitől ugyan esztétikailag pár órára jóval előnyösebb, de azért amikor mondjuk hajnali 2-kor végzek, már nem biztos, hogy a mosás jár az eszembe. Persze vannak kényszerhelyzetek, mint pár éve, amikor az esősebb napokon több barátságos sárember is keblére ölelte a kocsit. Ettől olyan lett, mintha valakit végigcsapkodtak volna rajta.A szigetlakók többsége amúgy barátságosan fogadja a közéjük tolakodó nagydarab zörgő vasat. Már persze ha észreveszik, állapottól függően. Így a fél lábam mindig a féken kell legyen és 360 fokos látást kell növesszek, hiszen nem tudhatom mit fog tenni az előttem az körülöttem lévő, a hirtelen berobbanó robogósokról nem is beszélve. Furcsa módon szinte csak a magyarok szoktak felháborodni az ottlétemen, gondolom ők azt képzelik, hogy szórakozásból autózgatok 60-70 ezres tömegben, és a koncertre teleportal hordják a fellépőt meg az cuccaikat. A külföldiek inkább vidáman integetnek, köszöngetnek, próbálnak beszédbe elegyedni.Egy zenekar érkezikA busz amúgy jól viselte a terhelést, rendesen viselkedett, ő is felkerült a képzeletbeli bevásárló listámra. Mivel mint minden nálunk dolgozónak, nekem is meg van a személyes bolondériám, szerintem az ideális jármű a kisbusz. És már az asszonyt is sikerült szinte meggyőzni.





Kisbusz, kis dízellel – Renault Trafic (2014) menetpróbaNemrégiben Koppenhágában jártunk, hogy kipróbáljuk a Renault legújabb büszkeségét, a harmadik generációba lépő Trafic áru- és személyszállító modellcsaládot. A hosszú utazás után kissé nehezünkre esett az egyébként hasznos prezentáció végighallgatása, ám amint az erőforrások taglalásához érkeztünk, máris mindenki érdeklődve kapta fel a fejét, hiszen beigazolva az előzetes várakozásokat, kiderült, hogy kizárólag 1,6 literes dízelmotorral lesz elérhető az újdonság.Nagyobb és divatosabb kisbuszHátul ne várjunk sokat egy kisbusztólAz igencsak kis hengerűrtartalmú motorok megjelenése ismervén az autó méreteit, sokakat meglepett. Az összesen 21 centiméteres nyújtásból 10 centimétert tesz ki a hátsó túlnyúlás, valamint 11-et a tengelytáv növekedése – így a rövidebb tengelytávú verzió (3,1 méter) kereken 5, míg a hosszabb (3,5 méter) 5,4 méteresre duzzadt. Ennek köszönhetően természetesen a raktér is nőtt, méghozzá 200 literrel, így elérve a legkisebb variáns esetében is az 5,2 köbméteres helyet – ahol elfér egymás mögött három euro-raklap. Ezt az értéket az eredeti 1971 milliméteres magasság 2465 milliméteresre növelésével toldhatjuk meg további értékes literekkel a felár kifizetése ellenében.A szemből jámbor, ám annál tetszetősebb arcot mutató Trafic oldalán lendületes árnyéktörő csík húzódik, amivel jó érzékkel törték meg a formatervezők az unalmas elemeket. Hátul persze nem tudtak ők sem csodát tenni. Az új kisbusz tehát kétféle tengelytávval és kétféle magassággal rendelhető, amely az áruszállító verziók esetében 5,2-8,6 köbméter közötti rakteret eredményez, amihez az alapból is 1,7 tonnás jármú kiviteltől függően 1,2-1,3 tonnás terhelhetőséggel párosul.Praktikus, okos megoldásokA Trafic rengeteget fejlődött ergonómia és ötletesség terén is. Elég csak kiemelni, hogy az autóban található 14 tárolórekesz összesen 90 liternyi helyet biztosít apróságaink számára. Az alapból 2,54/2,94 méter hosszú rakteret a magasabb felszereltségi szinteknél az utastérrel való összenyithatóságnak köszönhetően akár 3,75/4,15 méterre bővíthetjük kisebb szállítmányok esetén, de újdonságként a raktérben, egyebek mellett felül cső-/létratartó is akad.Jól mutat az árnyéktörő vonalA franciák nagyon büszkék a háromszemélyes kabin középső ülésének ’mobil irodává’ alakíthatóságára. A háttámlát lehajtva egy forgatható irattartót és alatta egy 17 colos laptop befogadására képes rekeszt találunk. Az egyik leghasznosabb ötlet például az utas oldalán lévő napellenzőben található görbített piperetükör, mely nem csak szépítkezésre alkalmas, hanem a sofőr számára jó rálátást biztosít az autó melletti holttérre is. A belső kialakítása egyébként személyautós, az ülések kényelmesek és minden irányban állíthatóak – egyedül talán a könyöklő magasságának beállítási lehetősége hiányzott kissé.Nagycsaládosok előnybenKétszintű, nagy raktérMivel a családi használatra leginkább a személyszállító verzió alkalmas, így minket is ez a variáns érdekelt volna igazán, ám sajnos a menetpróba alkalmával nem állt módunkban kipróbálni a Combi utónévvel ellátott példányt. Ugyanakkor a gyáriak biztosítottak minket afelől, hogy az általunk kipróbálható darabok mindenben megegyeznek a soküléses verziókkal, így mindössze a hátulról érkező plusz fényt és a hátul ülők zsibongását kellett odaképzelnünk. A Renault emberei egyébként némi műrakományt is biztosítottak, így terhelés alatt is volt alkalmunk kipróbálni a Trafic – mintha hét fővel és csomgajaikkal utaztunk volna.Az alapból is 1,9 tonnás, kétféle tengelytávval, ám csak egy (az alacsonyabb) magassággal rendelhető Trafic Combi nyolc- és kilencszemélyes verzióban érhető el, melyek között a különbséget az első sor jelenti. Egyes források szerint a későbbiekben egy hat főre optimalizált luxusverzió is napvilágot láthat, mely a Volkswagen Multivan, Mercedes-Benz V-osztály kettőst venné célba, ám erről nem érkezett hivatalos megerősítés. Ugyan menet közben nem tudtuk kipróbálni a személyszállító verziót, egyhelyben állva azért közelebbről is szemügyre tudtuk venni, és nem esett nehezünkre megállapítani, hogy a megnövelt térnek köszönhetően rendkívül kényelmesen elfér 8 személy az utastérben. A második sorba akár két tolóajtót is kérhetünk, de itt akadnak hibák: az ülések előtt van egy kis lépcső, a lábunkat pedig nem tudjuk betenni az első ülések alá, így hiába a nagy hely minden irányban, nem tudunk igazán kibontakozni. Leghátul viszont már kinyújthatjuk a lábunkat, így az első sor mellett talán itt a legkényelmesebb az utazás a Traficban. Könyöklőket mindenhol találunk, s felárért nagyobb teljesítményű klímát is kérhetünk két klímakompresszorral, külön állíthatósággal a hátsó sorban, s plusz szellőzőrostélyokkal.Rengeteg ügyes megoldást nyújt az új generációA kisbusz kategória legnagyobb előnye az akár 9 szállítható személy mellett persze a csomagtér. A hétszemélyes egyterűekkel szemben – ahol szinte semmi nem marad a helyből a plusz két ülés használata mellett – a Traficban akár 1000/1800 literes csomagtér is rendelkezésünkre áll attól függően, hogy a rövidebb vagy a hosszabb tengelytávval rendeljük meg az autót. Ha mindez nem lenne elég, a padok támláját előre is dönthetjük, vagy akár egyben ki is szedhetjük őket – habár ez nem kis feladat a nehézségük okán. A praktikumot egyébként a kétszintű csomagtér is tovább növeli, így az autó kitűnő választás családoknak is.Ha kíváncsiak milyen extrákat nyújt a Trafic, és mire képes menet közben, lapozzanak!Első osztály – Mercedes-Benz V 250 BlueTEC kisbusz tesztA fontos, gazdag emberek közül legtöbben egy hatalmas luxus szedánt használnak, ha a földön szeretnék falni a kilométereket, miközben elfeledkeznek arról, hogy egy kisbusz is képes lehet ugyanazt a kényelmet nyújtani, még nagyobb helykínálat mellett. Sőt, a tárgyalások lebonyolítása is jóval könnyebben kivitelezhető egy ilyen jellegű járműben, hiszen alaphangon is egy, de inkább két fővel többen férnek el benne, ráadásul akár egymással szemben is. Eddig azonban nem volt túl sok alternatíva ebben a szegmensben, hiszen a Volkswagen Multivan minden kihívóját könnyedén utasította maga mögé, egészen mostanáig.Oldalról nem lehet csodát tenni veleBe kell látnunk ugyanis, hogy hiába az alapos ráncfelvarrás, a Volkswagen luxusbusza kezd megöregedni lassacskán, amit a Mercedes-Benz kihasználva piacra dobta a vadonatúj V-osztályt, amivel könnyedén harcba szállhatnak a Multivannal. Sőt, a stuttgartiak újdonsága le is lépi ellenfelét, hiszen a V képes egyszerre felvenni a praktikus családi autó és az igazi prémium kisbusz szerepét is. Mindezt pedig mi sem bizonyítja jobban, hogy 6, 7 vagy akár 8 utasát is képes síri csendben és hatalmas kényelemben – megfelelő motorválasztással akár 200 km/h felett is – eljuttatni úti céljához. Ugyanakkor nem csak a komfort terén nyújt maradandót, hiszen aktív és passzív biztonsági rendszerei és végeláthatatlanul hosszú opciós listája is egyedülálló, menetdinamikai képességeiről nem is beszélve.Erőforrás, fogyasztásNemrégiben már volt szerencsénk a –osztályhoz egy rövid próba erejéig, melyről Önök is olvashattak oldalunkon. Akkor már megemlékeztünk az autó külső ismertetőjegyeiről, így most erről inkább beszéljenek a képek, mi pedig térjünk rá a tesztautónkban található erőforrásra. Az előző, 163 lóerős példány után most a V 250 BlueTEC csúcsmodellhez volt szerencsénk, mely amellett, hogy egyedüliként teljesíti az EU6-os környezetvédelmi normákat, túltöltéssel képes akár 204 lóerőt és 480 Nm-t az aszfaltra juttatni. Mit is jelent ez? A Mercedes jól ismert, duplaturbós 2,14 literes dízelje alaphelyzetben „csupán” 190 lóerőt és 440 Nm csúcsnyomatékot ad le, amint azonban – kivéve, ha ECO üzemmódba állítjuk a váltóvezérlést – padlógázt adunk, felszabadul a plusz 14 lóerő és 40 Nm. Így a szériában járó hétsebességes, start-stop rendszerrel ellátott bolygóműves automataváltóval karöltve a típus azonos menetteljesítmények mellett képes akár 3 literrel is alulmúlni elődje, a Viano háromliteres V6-os, 224 lóerős csúcsváltozatának fogyasztását.Hátul is próbálták feldobniPersze mindezt csak papíron képes nyújtani az óriás, a valóságban azért ne számítsunk ilyen mértékű különbségre, leszámítva talán a városi környezetet, ahol az előző generáció valóban jóval nagyobb étvággyal bírt. Ettől függetlenül persze a fogyasztás egyértelműen csökkent, de a városi körülmények között ígért 6,6 literes átlag elérése szinte lehetetlen feladat – fővárosunkban legjobb esetben is 2, de inkább 3 literrel haladta meg ezt az értéket az autó. A várost elhagyva se számítsunk csodákra, hiszen a hatalmas méretek és a tetemes súly a fizika törvényeinek megfelelően megteszi a hatását, de a 7 literes adat így sem mutat rosszul. Autópályás tempó mellett ismét a 10 literes értékhez közelíthetünk, szerencsére inkább alulról feszegetve, de a legfinomabb pedálkezelés mellett is „csak” 8 literes vegyes átlagot sikerült produkálnunk, ami korrekt eredmény egy ekkora autótól, a gyári adatokat azonban jóval felülmúlja.Szépek a ledes lámpákHa tehát elfelejtjük a katalógusadatokat, elégedettséggel pillanthatunk a központi rendszer által mutatott fogyasztási adatra, viszont a hatótáv szemöldökráncolásra adhat okot, aminek magyarázata nem más, mint a mindössze 57 literes üzemanyagtartály, ami alig 600 kilométerre való gázolaj tárolására elegendő. Ezen azonban könnyedén segíthetünk, méghozzá azzal, ha vásárláskor beikszeljük a nagyobb, 70 literes tankot az opciós listán, némi felár ellenében. Az egyébként nem túl kulturált dízelt a V esetében kiválóan szigetelték le a mérnökök. Az EU6-os minősítéshez szükséges, a prémium szegmensben egyre elterjedtebb AdBlue adalék pótlása már nem jelent problémát – az üzemanyag-betöltőnyílás mellett tehetjük ezt meg. Egy vicces hibát is felfedezhetünk az autóban, melynek oka a gyártó legkisebb szedánjából, a C-osztályból szinte egy az egyben átemelt műszerfal okoz. A személyautóban ugyanis az autó jobb oldalán található a betöltőnyílás, amit a műszeregység is jelez, a V-osztály esetében azonban ez a baloldalon található, a jelzés viszont elmulasztották kijavítani a gyárban.Dinamikus kisbusz, kiváló menettulajdonságokkalEgy pillanatra visszakanyarodva a hajtáslánchoz, a V6-os finom gurgulázásának hiányát leszámítva bizony nem sok fogást találni a kétturbós négyhengeresen, ami jókedvűen és könnyeden képes repíteni a hatalmas V-osztályt. Autóstársaink lenéző tekintetére bizony fürge sprinttel képes válaszolni az óriási csillagos, ami alig 9 másodperc alatt képes 100 km/h-ra katapultálni magát. Ehhez persze nagyban hozzájárul a kiváló munkát végző, tökéletesen áttételezett hétsebességes automataváltó is, ami ha akarjuk finoman és korán felkapcsol, viszont ha nagyobbat lépnénk, nem szégyelli kihasználni a motor tartalékait. Bár az előző generáció 224 lóerejéhez képest jobb esetben is 20-at elveszítettünk, ugyanakkor a plusz két sebességi fokozat kiválóan kompenzálja az erőbéli hátrányunkat. A csillagosok továbbra is kitartanak a prémium kisbusz hátsókerékhajtása mellett, melynek bár vannak hátrányai is, előnyei között olyan fontos elemek vannak, mint a kis fordulókör, melynek köszönhetően (a teljes körbe kamerázás mellett) az 5,14 méteres testet viszonylag könnyen manőverezhetjük be kisebb parkolóhelyekre is.Igazi luxusA magas pozíció kiváló vezetési élményt nyújt, miközben ki tudja miért, a V-t sokkal személyautósabb, természetesebb érzés terelgetni, mint nagy konkurensét. A meglepően közvetlen és pontos kormányzás valamint a jóindulatú futómű egészen komoly kanyarsebességekre teszik képessé a nagy hodályt. Ehhez persze nagyban hozzájárulnak a kiváló, széles és sportos Continental abroncsok is, miközben a 19 colos felnik ellenére sem ráz a sportosra hangolt felfüggesztés, mely szépen lép át az úthibákon, főleg ha némi terhelést teszünk a hátsó tengelyre – így bizonyítva, hogy utasszállításra termett.Igazi luxusautóMinden részletre figyeltekAz autóban helyet foglalva az első osztályon érezhetjük magunkat, olyan körülmények között, melyekről egy kisbusz esetében eddig nem is álmodhattunk. A V-ben nem csak a bőrkárpit és a kifejezetten komfortos fotelek bizonyítják ezt, hanem az utastér kivitelezése is, mely még a prémiumok között is bármilyen kategóriában megállná a helyét. Már a menetpróbán is bizonyított a négykerekű, de tesztautónk felszereltsége tovább erősítette benyomásunkat. Mindezt pedig leginkább az „Edition 1” névre keresztelt limitált csomagnak köszönhetjük, melyet kizárólag az újonnan piacra dobott Mercedes-Benzek kaphatnak meg egy bizonyos ideig. Ez a pakk bizony igencsak húzós áron érhető el, ugyanakkor exkluzivitásban nem lehet vele versenyezni, és ha jobban megvizsgáljuk a dolgot, akkor ár/érték arányban sem nyújt rosszat.Ezt pedig az egyedi konfigurációk erősítik tovább, mely esetünkben gesztenyebarna nappabőrrel bevont üléseket és műszerfalat, finom fabetéteket, puha szőnyegeket és még a műszerfal felső részét is fehér kontrasztvarrással bevont műbőr összeállítást jelentett. Az Edition 1 csomag tehát önmagában annyi extrát tartalmaz, melyre az importőr már alig 1 millió forintnyi pluszt tudott rápakolni, ami a Mercedes árpolitikáját ismerve nem nevezhető jelentős összegnek – a tesztautóban tehát minden benne volt.Óriási hely, jópofa dobozkákEzt pedig érthetik akár szó szerint is, hiszen a 23 milliós listaárban olyan opciók is szerepeltek, mint az elektromos tolóajtók mindkét oldalon, az elektromos csomagtérajtó külön nyitható szélvédővel, a minden irányban elektromosan állítható, memóriás, fűthető-hűthető első ülések vagy a Comand navigáció számtalan funkcióval, gyönyörű megjelenítéssel és újfajta, „touch”-rendszerű kezelőpulttal. De volt 3 zónás klímánk külön hátsó klímakompresszorral és álló helyzeti fűtéssel, amire a LED-es, intelligens világítási rendszerrel – ami szintén egyedülálló a kategóriában – és a 360 fokos kamerarendszerrel tudunk rátenni még egy lapáttal, amivel még a kerekeket is láthatjuk. Ráadásul akkor még a teljes asszisztens rendszer csomagról nem is beszéltünk, ami magában foglalja a Mercedes szinte összes varázslatát a sávtartótól kezdve a holttér-figyelőn át a távolságtartó tempomatig, amik mind-mind kiválóan működnek.Helykínálat, árazás, összegzésElég csak rápillantani az autóra, és a helykínálattal kapcsolatban fel sem merülnek bennünk kérdések: az 5,14 méter hosszú négykerekű mindhárom üléssora hatalmas teret ad az utasok számára. Igazi luxusbuszhoz méltó módon a két hátsó sor üléseit természetesen szembe is fordíthatjuk egymással, ami az opcionális kihajtható asztalkával karöltve igazi tárgyalótermi hangulatot biztosít a V utasterében. A prémium hangulatról itt is kiváló anyagok gondoskodnak: a finom bőrülések és a rengeteg fabetét igazán magas rangú személyek számára is kielégítő környezetet biztosít. A megbeszélés végeztével pedig a kiemelkedő hangzást nyújtó Burmester hifi hangszóróiból szóló dallamok kíséretében relaxálhatnak a felek. A variációs lehetőségek egyébként szinte végtelenek, és a hátsó „dupla” kalaptartó két összecsukható dobozt is tartalmaz, ami szintén kiváló ötlet.Igazi tárgyalótermi hangulatPrémium ide vagy oda, tökéletes nem létezik, így a V-osztályban is találhatunk néhány hibát. A vezetőtér kevés tárolórekesze például ide tartozik, hiszen ezek hiányában nem tudjuk kézközelben elhelyezni apróságainkat, de a hátsó sorban található középső fotelek forgathatósága is hiányzik. Így ugyanis kénytelenek vagyunk kivenni a súlyos székeket, hogy szembe tudjuk fordítani az üléspadokat egymással, ami bizony megnehezíti az átalakítást – ellenben a konkurens Multivannal szemben, ahol helyben megforgathatjuk az üléseket.A már előbb is említett 23 milliós vételár hallatán sokaknak fennakadt a szeme, pedig a személyautók kínálatában kutakodva akár a legkisebb Mercedes-Benz kombi, a C-osztály esetében is feltornázhatjuk idáig az árat, a nagyobb E-osztályról már nem is beszélve. Ebből kiindulva pedig azt kell, hogy mondjuk, egyáltalán nincs túlárazva a prémium kisbusz, hiszen bár menetteljesítmények terén talán kevesebbet nyújt az előbb említett kisebb testvéreknél, helykínálat tekintetében többszörösen lekörözi őket, miközben luxusban sem marad el tőlük, sőt! A legerősebb hajtáslánccal szerelt V alapára egyébként „mindössze” 13,9 millió, így józan extrázás mellett valahol a két véglet között megtalálhatjuk az arany középutat.A csillagosok nagyon eltalálták a V-osztálytA Mercedes-Benz V-osztály tehát egyből az élre katapultálta magát a szegmensben és végre képes volt minden tekintetben maga mögé utasítani az eddig egyeduralkodónak számító Volkswagen Multivant. Egészen mostanáig egyetlen kisbusz sem volt képes hasonló kvalitásokat felmutatni a kényelem, a dinamika és a luxus terén – a szemrevaló külsőről nem is beszélve. A régebbi V6-os erőforrás kulturáltsága hiányozhat, azonban a négyhengeres csúcsdízelnek sincs oka szégyenkezésre, hiszen kiválóan mozgatja a nehéz testet. A csillagosok újdonságában igazi élmény az utazás, miközben hibákat csak elvétve találhatunk benne. Az árról felesleges vitát nyitni, hiszen a jót meg kell fizetni, ugyanakkor érdemes megemlíteni, hogy a nagy konkurenshez képest azonos felszereltség mellett olcsóbban juthatunk hozzá a Mercedeshez.Amennyiben Önnek is kisbuszra lenne szüksége, de csak rövid távra, használja ki a kisbuszbérlés.org ingyenes kényelmi szolgáltatását a hatékony és gyors megoldások érdekében!


9 SZEMÉLYES KISBUSZ BÉRLÉS, KÜLCSÖNZÉS, UTAZÁS KISBUSSZALUtazzon kisbusszal, kényelmesen és teljes biztonságban, bárhová vezet is útja barátaival, családjával, kollégáival.A kisbusz,mikrobusz kölcsönzés során rendszeresen szervizelt kisbuszt mikrobuszt adunk át bérlőinknek.A kisbusz bérlés alkalmával egy előre leegyeztetett időpontban tekintse meg a megfelelő járműveket, és nyugodtan próbálja is ki őket. Így közvetlen tapasztalatot szerez, melyik kisbusz típus elégíti ki igényeit. Ezek után válassza ki bizalommal a legalkalmasabb kisbuszt! Kisbusz bérlés Budapest és vonzáskörzetében. Számos típusú, felépítményű és áru kisbusz közül választhat az igényeinek és pénztárcájának megfelelően. A kisbusz kölcsönzés bérlés esetén mindezzel kapcsolatos további információkért hívjon minket telefonon.9 SZEMÉLYES KISBUSZ BÉRLÉS, KÜLCSÖNZÉS, UTAZÁS KISBUSSZAL9 személyes mikrobusz bérlés szolgáltatásunkat ajánlom figyelmébe, ha nagyobb társasággal indulnak úti céljuk felé. Fontos a biztonságos és komfortos utazás , ezért mi kiemelt figyelmet fordítunk a mikrobusz bérlés során átadott gépjárművek szervizelésére. Tudjuk, hogy lényeges kérdés, ami felmerül, kisbusz bérlés,kölcsönzés estén hogy a bérelt kisbusz a személyek számához ideális paraméterekkel rendelkezzen. A mikrobusz legyen elég széles, magas és hosszú, hogy mindenki kényelmesen elférjen az utastérben. Műszakilag legyen rendben, rendelkezzen megfelelő teljesítményű motorral, hogy a nehezebb terepeken is rövid idő alatt célba tudjon érni. 9 SZEMÉLYES MIKROBUSZ BÉRLÉS KÖLCSÖNZÉS ELÖNYEI 9 ember szállításához nem megfelelő a több személyautós megoldás, költséghatékonyabb és egyszerűbb egy jól felszerelt mikrobuszt bérelni. És hogy az utazás ne csak gyors, de kényelmes is legyen, érdemes extrákról is gondoskodni. Nálunk a sötétített üvegek, a klíma, a zene, a dupla fűtéskör és más extrák is elérhetőek.9 SZEMÉLYES MIKROBUSZ BÉRLÉS KÖLCSÖNZÉS VEZETÉS PROBA MIKROBUSSZALA 9 személyes mikrobusz bérlés,kölcsönzés előtt ki is próbálható,erre szükség estén mikrobusz áll rendelkezésre. Vezessen egy ilyen mikrobuszt,ne bízza a véletlenre utazását, győződjön meg a saját maga a fentiekről és válassza bizalommal mikrobuszainkat kisbuszainkat. A mikrobusz bérlés,kisbusz bérlés tegye kényelmesebbé élményekben gazdagabbá utazásukat.9 SZEMÉLYES KISBUSZ BÉRLÉS KÖLCSÖNZÉS IGÉNYÉVEL KERESESSEN MINKET buszpluszauto@gmail.comA KISBUSZ BÉRLÉS ELÖNYEIMILYEN ELÖNNYEL JÁR A MIKROBUSZ BÉRLÉS • Önt nem terheli szervizköltség, kisbuszaink kifogástalan műszaki állapotát mi felügyeljük• Mikrobusz bérlés esetén plusz igényeit lehetőség szerint teljesítjük• Nincs üzemben tartási költség: csak akkor és addig veszi igénybe a szolgáltatást, amikor és ameddig szüksége van kisbuszra ,mikrobuszra • A biztosítási költségek sem Önt terhelik• Bérelt mikrobuszokkal Önnek nincs adózási kötelezettsége, ahogy az a gépjárművek megvásárlásánál lenne, ellenben a bérleti díj adóalap csökkentő tényező, mert elszámolható• Nem kell a szezonnak megfelelő gumiabroncsokra költenie• Nincs szükség rá, hogy jelentősebb, több milliós összeget beruházzon ahhoz, hogy a szállítási, utaztatási igényeit el tudja látni• Bérlés esetén nem kell számolnia amortizációvalAMENNYIBEN MAGÁNSZEMÉLYKÉNT BÉREL KISBUSZT MIKROBUSZT • Gyorsan és egyszerűen meg tudja oldani a felmerült feladatot, legyen szó családi nyaralásról vagy baráti társasággal tervezett túráról a hétvégén, vagy éppen költözésről • Mikrobusz bérlés révén Önnek nem keletkeznek adózási, biztosítási, fenntartási, szervizelési költségei• Nem kell alkalmazkodnia kisbusz bérlés ideje alatti kisbusz használat az Ön kezében van• Saját gépjárműve parkolónkban, parkolhat a bérlet időtartamáraKisbusz bérlés esetén a kisbusz átadás – átvétele minden esetben telefonon előre egyeztetett időpontban történik. Telefonos egyeztetés után a nyitvatartási időn túl is rendelkezésre állunkKISBUSZ BÉRLÉS MIKROBUSZ BÉRLÉS KÜLCSÖNZÉS AUTÓBÉRLÉS BUDAPEST CMO 69 KFT