• Autómentő Autószállító autó tréler hűtőautó hűtős kisteherautó bérlés kisteherautó kölcsönzés trailer bérlés kölcsönzés Budapest


  • Autószállító Autómentő Tréler Bérlés Kölcsönzés

    Kisteherautó Bérlés Kölcsönzés Budapest

                                                                              Autóbérlés Budapest, autókölcsönzés,hűtőautó bérlés                                                                                                                                                                                                                                                                                                             A Busz Plusz Auto rent a car az egyik legjelentősebb, legdinamikusabban fejlődő autókölcsönző Budapest és Magyarország területén.. Ügyfeleink igényeit megpróbáljuk minden téren, a legmagasabb szinten kiszolgálni. Ennek érdekében autóbérlés árainkból folyamatosan engedményeket adunk, mely engedményekről honlapunkon tájékozódhat.Szolgáltatásaink: olcsó autóbérlés, autókölcsönzés budapest egész területén, mikrobusz bérlés, teherautó bérlés, kiegészítő bérlés, tartós autóbérlés, a bérautó megbeszélt helyszínre juttatása és még sok minden Személyautó bérlés, teherautó bérlés, mikrobusz bérlés,hűtőautó bérlésSokféle tevékenységhez lehet szükség autóbérlésre. Busz Plusz Auto rent a car alapgondolata a legtöbb ilyen igényhez megfelelő bérautó csatasorba állítása. Így minden igényt kielégítő, rendszeresen szervizelt járműparkkal várja az érdeklődőket. Többféle járműkategóriából választhat, lehetőség van kis és közepes személyautó a 9 személyes kisbusz kisteherautó hűtőautó bérlésre.<a href="http://www.smbdir.com" title="SMB Dir INGYENES üzleti linkkatalógus és linktár">Üzleti linkkatalógus és linktár</a>Virág, - dísznövény szállító raktérhűtésA virágok és dísznövények szállítását a gyógyszerhez lehet legjobban hasonlítani, érzékenysége és értéke miatt a biztonság nagyon fontos. A raktérhűtést minden esetben fűtés opcióval és önállóan működő Webasto diesel állófűtéssel ajánljuk.+10;+20 Celsius fokos állandó raktérhőmérsékletopciós hálózati(230V, 400V) üzemmódWebasto Air Top állófűtésMűszaki tartalomSF-50 technológia szerinti hőszigetelés +10 C-ra(Fagyasztós kivitelnél a szendvicspanel vastagsága 82 mm és gyári ajtó alá szigetelt ajtó kerül)80 mm-es vastagságú hőszigetelt padozat,hőszigetelés hő híd mentes AF Strong 52/1 szendvicspanel falak és 60 mm-es Tel hőszigetelő paplanbelső felület 1,8 mm vastag fehér fényes POLYÉSZTER lemez,a panelek rögzítése ragasztással történik,a sarkok tömítése SIKA 221 tömítőanyaggal,a járó felülete kopásálló, raklappal is pakolható műanyag felület,a kerékjárat burkolása szögletes, de a sarkain legömbölyített borítással,a küszöbök 2mm vastag rm. lemezből 60 x 40mm kivitelben,az átalakítás során belső burkolásra használt anyagok Állategészségügyi Szolgálat ill. az ANTSZ a igényeinek megfelelnek RaktérhűtésVálasztható modellek: Carrier Viento 200; 300 ; 350 (csak járó motornál történő hűtés)Carrier Xarios 150; 200; 300; 350 (járó motornál + 230V vagy 400V üzem)Carrier Neos 100S (a jármű elektromos rendszeréről és 230V hálózatról működés)Hűtési teljesítménytartomány 0C : 1140W - 5586WLégszállítás 700 - 1600 m3/hHűtőközeg R404 a vagy R134 aDigitális termosztát a vezető fülkébenLapos elpárologtatóTovábbi információk   Webasto állófűtésAz áru e készülékkel maximális biztonságban van, teljesítményét jól jelzi, hogy -20 Celsius fokos külső hőmérsékletnél is képes a raktérben a +20 fokos szobahőmérsékletet produkálni és meg is tartani azt.Jellemzők:Alacsony fogyasztásRobosztus kivitelezés, nagy teljesítményRövid felfűtési idők egyenletes és halk fűtési üzem mellettTovábbi információk   További hűtőautók:Hússzállító hűtőautóZöldség-Gyümölcs szállító hűtőautóFagylaltszállító hűtőautóGyógyszerszállító hűtőautóHalottszállító hűtőautóMiben különböznek a húst szállító rakterek más, hűtött árut szállító rakterektől?Tapasztalataink alapján a húst szállító autók rakterei vannak a legnagyobb igénybevételnek kitéve: a kemény műanyag láda nekicsapódik a szigetelésnek, betörve azt A padló felkopik, átvizesedik a faanyag, majd szép lassan szétrohad és lehet újat csináltatni.A szigetelés szélein, sarkain kikopik a tömítőanyag, befolyik a véres húslé a szigetelés mögé, ami miatt hőhidak keletkeznek. (Volt olyan autó, aminek a fülkéjét 2 napig kellett szellőztetnünk, mert éveken keresztül átfolyt a húslé)És akkor még nem beszéltünk azokról a sofőr kollegákról, akik fittyet hánynak, hogy nekünk ez mennyibe került és nem érdekli az épsége az autónak... Ugye, ez ismerős?De jó hír, hogy ismerjük ezeket a problémákat és ezeknek megfelelően alakítjuk át a hússzállító autókat!Üdvözlöm!Hidegkúti Dániel vagyok, az Autotherm értékesítési tanácsadója és ebben a prezentációban bemutatom Önnek, hogyan védheti meg hosszú távon rakterét és hűtőgépét az amortizációtól...... mindenképpen olvassa végig a prezentációt, mert a végén egy olyan garanciát fogok Önnek adni, amit a mi szakmánkban még soha, senki nem vállalt be az egész világon!   AutoTherm SF50 raktérszigetelésünk főbb jellemzői5 cm-es hőszigetelt padló, erős igénybevételnek is ellenálló műanyag felülettel (komoly, mindennapos terhelés mellett 8-10 éves átlagéletkor)az oldalak, tető és homlokfal hőhídmentes, ütésálló panelekből készülnek, melyeknek a felülete könnyen tisztítható, fehér üvegszálas műanyag lemezminőségi ragasztó- és tömítőanyagoka hátsó és oldalajtónál rozsdamentes küszöbökaz átalakítás során belső burkolásra használt anyagok minden tekintetben megfelelnek az élelmiszerszállításraCarrier Transicold, a megbízható partnerRaktérhűtés tekintetében is a hosszú távú megoldásokat javasoljuk, ezért képviseljük a Carrier Transicold világmárkát, amely már több mint 30 éve jár élen a hűtős szállítmányozásban.A hússzállító raktereket alapvetően három csoportba sorolhatjuk: fagyasztós, friss, füstölt áru.Berendezés választásának szempontjai:kívánt hőmérsékletfurgon vagy dobozos járműa raktér méreteüzemmód (szükséges-e a 230V hálózati mód?)Ezek a fő kérdések, de vannak még olyan felhasználói körülmények, amik befolyásolhatják, hogy milyen gépre van igazából szükség.Az általunk kínált csomagban a következőket biztosítjuk Önnek:ütésálló hőszigetelő panelek (opcióként alumínium koptatóval)nagy terhelhetőségű műanyag padló (opcióként teljes alumínium padló)minőségi raktérhűtő, szervízhálózat a világ összes országábanteljes, komplett ügyintézésnon-stop elérhetőség, műszaki segítségnyújtás.           


Hússzállító hűtőautóMiben különböznek a húst szállító rakterek más, hűtött árut szállító rakterektől?Tapasztalataink alapján a húst szállító autók rakterei vannak a legnagyobb igénybevételnek kitéve: a kemény műanyag láda nekicsapódik a szigetelésnek, betörve aztA padló felkopik, átvizesedik a faanyag, majd szép lassan szétrohad és lehet újat csináltatni.A szigetelés szélein, sarkain kikopik a tömítőanyag, befolyik a véres húslé a szigetelés mögé, ami miatt hőhidak keletkeznek. (Volt olyan autó, aminek a fülkéjét 2 napig kellett szellőztetnünk, mert éveken keresztül átfolyt a húslé)És akkor még nem beszéltünk azokról a sofőr kollegákról, akik fittyet hánynak, hogy nekünk ez mennyibe került és nem érdekli az épsége az autónak... Ugye, ez ismerős?De jó hír, hogy ismerjük ezeket a problémákat és ezeknek megfelelően alakítjuk át a hússzállító autókat!Üdvözlöm!Hidegkúti Dániel vagyok, az Autotherm értékesítési tanácsadója és ebben a prezentációban bemutatom Önnek, hogyan védheti meg hosszú távon rakterét és hűtőgépét az amortizációtól...... mindenképpen olvassa végig a prezentációt, mert a végén egy olyan garanciát fogok Önnek adni, amit a mi szakmánkban még soha, senki nem vállalt be az egész világon!   AutoTherm SF50 raktérszigetelésünk főbb jellemzői5 cm-es hőszigetelt padló, erős igénybevételnek is ellenálló műanyag felülettel (komoly, mindennapos terhelés mellett 8-10 éves átlagéletkor)az oldalak, tető és homlokfal hőhídmentes, ütésálló panelekből készülnek, melyeknek a felülete könnyen tisztítható, fehér üvegszálas műanyag lemezminőségi ragasztó- és tömítőanyagoka hátsó és oldalajtónál rozsdamentes küszöbökaz átalakítás során belső burkolásra használt anyagok minden tekintetben megfelelnek az élelmiszerszállításraCarrier Transicold, a megbízható partnerRaktérhűtés tekintetében is a hosszú távú megoldásokat javasoljuk, ezért képviseljük a Carrier Transicold világmárkát, amely már több mint 30 éve jár élen a hűtős szállítmányozásban.A hússzállító raktereket alapvetően három csoportba sorolhatjuk: fagyasztós, friss, füstölt áru.Berendezés választásának szempontjai:kívánt hőmérsékletfurgon vagy dobozos járműa raktér méreteüzemmód (szükséges-e a 230V hálózati mód?)Ezek a fő kérdések, de vannak még olyan felhasználói körülmények, amik befolyásolhatják, hogy milyen gépre van igazából szükség.Az általunk kínált csomagban a következőket biztosítjuk Önnek:ütésálló hőszigetelő panelek (opcióként alumínium koptatóval)nagy terhelhetőségű műanyag padló (opcióként teljes alumínium padló)minőségi raktérhűtő, szervízhálózat a világ összes országábanteljes, komplett ügyintézésnon-stop elérhetőség, műszaki segítségnyújtásMindez előnyök túl jól hangoznak? Ne higgye el nekem, higgye el azoknak, akik már használják termékeinket! (Nagyításért kattintson!)Higgyen a számoknak (2013 évi adatok)Friss áruszállító (0, +5C) átalakítás 46 dbFagyasztós raktér (-20C) átalakítás 21 dbFüstölt áruszállító (+10C) átalakítás 35 dbAz elmúlt 22 évben közel ezer ügyfelünknek segítettünk, hogy szállítás közben is frissen tartsa szállítmányát. GaranciáinkÍgértem egy olyan garanciát, amivel még biztos, hogy nem találkozott a mi szakmánkban! Kitartást, mindjárt elárulom, de előtte még szeretném bemutatni a "hagyományos" garanciáinkat, de már ezeket sem nevezhetjük hétköznapi biztosítékoknak, ugyanis:Általában, amikor ezt a termékünket személyesen mutatom be egy ügyfelünknek, fel szoktak tenni 3 kérdést:#1. Minden körülmény között tudni fogja az adott hőmérsékletet tartani?#2. Melyik a jobb, a Carrier vagy a Thermo King?#3. Milyen kiadásaim lehetnek a raktérhűtővel?Hadd válaszoljam meg ezeket a kérdéseket Önnek is!#1. Ajánlatot olyan műszaki tartalommal adunk, ami a hőmérsékleti szélsőségekhez van igazítva, tehát fő szempont a biztonság. Ügyfeleink döntése, hogy mennyit engednek a biztonságból.#2. A két piacvezető világmárka. Működésben, megbízhatóságban, minőségben nincsenek nagy különbségek.#3. Garanciális átvizsgálások, általában 7-15 ezer forint. Ha gondos gazdái akarunk lenni a hűtőnek, akkor évi minimum egy nagyszerviz, gépmodelltől függően 30-100 ezer forint. Az ígért extra garancia, amilyet még nem látott a piac!Ezt még senki nem merte bevállalni a hűtőautós piacon!Ha az átalakításunk nem teljesíti az elvárt hőmérsékletet, akkor 30 napos visszavásárlási garanciával élhet felénk! Kiszerelünk mindent az autóból és visszafizetjük Önnek az árát!Tudom, hogy Magyarországon a vevők ehhez nincsenek hozzászokva, és ezért mindent félve vásárolnak meg. Hát pont ezért adjuk ezt a garanciát, hogy nálunk ne kelljen félnie, ne kelljen aggódnia!Felmerülhet a kérdés, hogy oké, de ha nincs olyan külső időjárás, akkor hogyan fog kiderülni, hogy működik-e rendben?! Van megoldásunk!Hívjon most vagy írjon, hogy megismertethessem a részletekkel és elkészíthessem Önnek személyre szabott árajánlatát!További hűtőautók:Zöldség-Gyümölcs szállító hűtőautóFagylaltszállító hűtőautóVirágszállító hűtőautóGyógyszerszállító hűtőautó



.10.12. | Szerző: Nagy Ákos Mit kell fizetni, ha gyorshajtáson kapják Ausztriában az autóst? Kiküldik-e a büntetést Magyarországra? Internetes fórumokon, útitársak között, vagy az esti sör mellett tévhitek és legendák tömege kering a külföldi gyorshajtás következményeivel kapcsolatban. Összegyűjtöttünk néhány tényt a témában.Magyarországon szokás a túlzott sebességkorlátozás, mindenki tud sorolni számtalan példát: a falu első háza előtt már 200 méterrel kint a lakott terület tábla, az országúton jól belátható kereszteződés elé 60-as táblát helyeznek ki, ha egy kanyar 70-nel kényelmes bevehető, jó lesz oda a 40-as tábla, a tavalyi útépítésnél még mindig ott a 30-as tábla. Nem is csoda, hogy a közlekedők nem veszik túlságosan komolyan a korlátozásokat. Ám az országhatárt átlépve érdemes ezeket a beidegződéseket otthon hagyni! Ha Ausztriában egy kanyar előtt ott az 50-es tábla, akkor az tényleg éles, ha egy iskola zebrájához 30-as táblát tesznek, akkor alatta a kiegészítés: iskolai időben 7-15 óráig… Ennek megfelelően nem szokás a korlátozások figyelmen kívül hagyása, hiszen azok ésszerűek, a közlekedés biztonságát szolgálják. És természetesen ideális körülmények között ott is jellemző a megengedettnél néhány km/órával gyorsabb közlekedés. Hogy számokat is említsünk, úgy 10 % az, ami általában belefér. Ha nincs veszélyhelyzet, ennyiért még nem állít meg a rendőr, bár elméletileg 1 km/órás gyorshajtásért is büntethet - igaz, csupán 20 Euro a minimális tétel!Nagyon fontos tudni tehát, hogy differenciáltan kezelik a gyorshajtást, nem szigorúan táblázatok és tarifák szerint! Egészen más elbírálás alá esik, ha valaki az üres négysávos országúton hajt 20-szal gyorsabban, mintha egy játszótér mellett 60-nal! A gyalogosokat veszélyeztető gyorshajtás mellett az osztrákok különösen szigorúan veszik az alagutakban való száguldozást, ott a legtöbben centire pontosan betartják a sebességkorlátozásokat!Komolyabbra úgy 20 km/órás sebességtúllépésnél fordul a helyzet, ha ennyivel bemérnek, vagy telepített traffi lefotóz, már nagy valószínűséggel kiérdemeljük a 70 eurós büntetést, amely összeghatártól a büntetést már az EU-s jog szerint országhatárokon túl is behajthatnak. Tehát, például 100-as útszakaszon 115-el haladva, ha villan is mögöttünk a fixen telepített traffipax, nagy valószínűséggel nem lesz büntetés a dologból. A következő, törvénybe foglalt határ a 30 km/óránál többel való sebességtúllépés, azaz, ha lakott területen 81 (de 30-as övezetben 61), országúton 131, autópályán 161 km/órával mérnek be, akkor a hatóság mérlegelésének függvényében 2180 Euróig vagyunk büntethetők. Persze, ilyen esetekben is a "-tól" azért barátibb: 70 Euro… A jogosítvány bevonására a hatóságnak lakott területen 40km/órás, azon kívül 50 km/órás sebességtúllépéstől van joga - két hét időtartamra (minimum 150 eurós büntetésen kiszabása mellett).Mint látjuk, a büntetések általában kevésbé brutálisak a magyar táblázat összegeinél, viszont sokkal tágabb határok között függnek a hatóság mérlegelésétől. Már csak ezért sem javasolt a rendőrrel való "okoskodás", például ne kérjük el a mérőeszköz hitelesítési igazolását, lefizetéssel próbálkozni pedig véletlenül se jusson eszünkbe!!! És ne próbáljuk be a "nincs már nálunk annyi pénz" mesét se, a rendőrnek joga van biztosítékként értéktárgyakat lefoglalni! Ha mindenképpen "alkudni" akarunk, akkor helyesebb taktika belátni hibánkat, próbáljunk valami értelmes magyarázatot adni (de ne, mint a viccben: épp telefonáltam, alig látok a piától, és amúgy is elvették már a jogsimat).Összefoglalásként még egyszer a lényeg: ne a büntetés elkerülésére koncentráljunk, hanem a szabályoknak és az útviszonyoknak, körülményeknek megfelelő biztonságos sebesség megválasztására!



Zöldség, - gyümölcs szállító hűtőautóLegyen Ön a legjobb beszállító azzal, hogy mindig frissen szállítja le a zöldséget, gyümölcsöt partnereinek!A mi hűtőautó átalakításunkkal és a Carrier raktérhűtő berendezéssel garantáltan megkapja ügyfeleitől az elismerést és a hosszútávú megbízásokat!Szeretné látni ügyfele elégedett tekintetét, amikor kinyitja hűtőautója ajtajait, hogy kipakolja friss termékét?Mit gondol, egy prémium kategóriájú hűtőautóval előnyt tudna szerezni versenytársaival szemben?Üdvözlöm!Hidegkúti Dániel vagyok, az Autotherm értékesítési tanácsadója és ebben a prezentációban bemutatom Önnek, hogyan szerezzen előnyt versenytársaival szemben...... mindenképpen olvassa végig a prezentációt, mert a végén egy olyan garanciát fogok Önnek adni, amit a mi szakmánkban még soha, senki nem vállalt be az egész világon!  AutoTherm SF50 hőszigetelés                                                        Ilyen hosszú garanciát senkitől nem kap hűtőautó átalakításra Magyarországon! Carrier Transicold, a megbízható partnerRaktérhűtés tekintetében is a hosszú távú megoldásokat javasoljuk, ezért képviseljük a Carrier Transicold világmárkát, amely már több mint 30 éve jár élen a hűtős szállítmányozásban.A zöldség, -gyümölcs szállító hűtős raktereket alapvetően három csoportba sorolhatjuk: fagyasztós, friss, enyhén hűtött.Berendezés választásának szempontjai:kívánt hőmérsékletfurgon vagy dobozos járműa raktér méreteüzemmód (szükséges-e a 230V hálózati mód?)Ezek a fő kérdések, de vannak még olyan felhasználói körülmények, amik befolyásolhatják, hogy milyen gépre van igazából szükség.Az általunk kínált csomagban a következőket biztosítjuk Önnek:ütésálló hőszigetelő panelek (opcióként alumínium koptatóval)nagy terhelhetőségű műanyag padló (opcióként teljes alumínium padló)minőségi raktérhűtő, szervízhálózat a világ összes országábanteljes, komplett ügyintézésnon-stop elérhetőség, műszaki segítségnyújtásMindez előnyök túl jól hangoznak?Ne higgye el nekem, higgye el azoknak, akik már használják termékeinket! (Nagyításért kattintson!)Higgyen a számoknak (2013 évi adatok)Friss áruszállító (0, +5°C) átalakítás 46 dbFagyasztós raktér (-20°C) átalakítás 21 dbEnyhén hűtött áruszállító (+15°C) átalakítás 35 dbAz elmúlt 22 évben közel ezer ügyfelünknek segítettünk, hogy szállítás közben is frissen tartsa szállítmányát. GaranciáinkÍgértem egy olyan garanciát, amivel még biztos, hogy nem találkozott a mi szakmánkban! Kitartást, mindjárt elárulom, de előtte még szeretném bemutatni a "hagyományos" garanciáinkat, de már ezeket sem nevezhetjük hétköznapi biztosítékoknak, ugyanis:Általában, amikor ezt a termékünket személyesen mutatom be egy ügyfelünknek, fel szoktak tenni 3 kérdést:#1. Minden körülmény között tudni fogja az adott hőmérsékletet tartani?#2. Melyik a jobb, a Carrier vagy a Thermo King?#3. Milyen kiadásaim lehetnek a raktérhűtővel?Hadd válaszoljam meg ezeket a kérdéseket Önnek is!#1. Ajánlatot olyan műszaki tartalommal adunk, ami a hőmérsékleti szélsőségekhez van igazítva, tehát fő szempont a biztonság. Ügyfeleink döntése, hogy mennyit engednek a biztonságból.#2. A két piacvezető világmárka. Működésben, megbízhatóságban, minőségben nincsenek nagy különbségek.#3. Garanciális átvizsgálások, általában 7-15 ezer forint. Ha gondos gazdái akarunk lenni a hűtőnek, akkor évi minimum egy nagyszerviz, gépmodelltől függően 30-100 ezer forint. Az ígért extra garancia, amilyet még nem látott a piac!Ezt még senki nem merte bevállalni a hűtőautós piacon!Ha az átalakításunk nem teljesíti az elvárt hőmérsékletet, akkor 30 napos visszavásárlási garanciával élhet felénk! Kiszerelünk mindent az autóból és visszafizetjük Önnek az árát!Tudom, hogy Magyarországon a vevők ehhez nincsenek hozzászokva, és ezért mindent félve vásárolnak meg. Hát pont ezért adjuk ezt a garanciát, hogy nálunk ne kelljen félnie, ne kelljen aggódnia!Hívjon most vagy írjon, hogy megismertethessem a részletekkel és elkészíthessem Önnek személyre szabott árajánlatát!



Gyógyszerszállító hűtőautóMi az a műszaki megoldás, amivel már 2013. július óta 40 darab Ford Transit hűtőautó biztonsággal szállítja a gyógyszereket meghibásodás nélkül?Szeretné a legolcsóbban megúszni az átalakítást?Fél, hogy a legolcsóbb átalakítások tényleg csak olyan keveset érnek, amennyibe kerülnek?És nem elég, hogy nem tudná a feladatát teljesíteni, de még a folyamatos meghibásodások miatt is kiadásai keletkeznének?Üdvözlöm!Hidegkúti Dániel vagyok, az Autotherm értékesítési tanácsadója és ebben a prezentációban bemutatom Önnek, hogyan tudja szobahőmérsékleten szállítani a gyógyszereket a nyári 40°C fokos kánikulában és a téli -20°C fokos fagyban is! De nem ám akárhogyan, hanem úgy, hogy a legkisebbre csökkentjük a meghibásodások lehetőségét és százezreket, milliókat tudjon megtakarítani az üzemeltetés során, szemben más kivitelezésekkel... ... mindenképpen olvassa végig a prezentációt, mert a végén egy olyan garanciát fogok Önnek adni, amit a mi szakmánkban még soha, senki nem vállalt be az egész világon!Ezen kívül több tévhitet szét fogok oszlatni, amik nem csak a felhasználók fejében élnek tévesen, de még néhány szakember is rossz megoldásokban gondolkodik. Kompresszortartó: minek a felesleges kockázat?Miért fog évekig gondot okozni Önnek, ha nem a legmegfelelőbb átalakítást választja autója rakterének? Tudta, hogy egy raktérhűtőnél a legnagyobb veszélyt a kompresszor és annak tartója jelenti? Miért venne meg egy drága alkatrészt és vállalna kockázatot, amikor van más megoldás is?A képen egy Fiat Ducato kompresszortartója látható, melynek jelenlegi ára 210.000,-Ft+áfa. Kattintson a képre a nagyításért!Egyik ügyfelünkkel történt, hogy már 15.000 km lefutott Citroen Jumper-nél az elszabadult ékszíj kárt okozott a motortérben, melynek következménye 1 hónapos munkakiesés és 89.000 forint kiadás lett.Másik probléma a téli fűtés. És most jöjjön egy nagy tévhit a fűtéssel is rendelkező konvencionális raktérhűtőkkel (Carrier, Thermo King) kapcsolatban: bízzuk a fűtést is a hűtőre! A raktérhűtő berendezések fűtése alkalmatlan a mínusz 10°C fok körüli külső hőmérsékleteknél arra, hogy plusz 20°C fokot állítsanak elő a raktérben!Autotherm Medica csomag. Milyen más megoldást kínálunk?Az Autotherm Medica csomagunk olyan innovatív megoldásokat tartalmaz, amelyek által a legszélsőségesebb külső hőmérsékleteknél (+40°C, -20°C) is biztonságosan tudja szállítani a szobahőmérsékletű gyógyszereket! Mindezt a legkisebb kockázat mellett, a leggazdaságosabban és még az átalakítás is olcsóbb! Nézzük, mit tartalmaz a csomag:AutoTherm SF50 raktérszigetelés5 cm-es hőszigetelt padló, erős igénybevételnek is ellenálló műanyag felülettel (komoly, mindennapos terhelés mellett 8-10 éves átlagéletkor)az oldalak, tető és homlokfal hőhídmentes, ütésálló panelekből készülnek, melyeknek a felülete könnyen tisztítható, fehér üvegszálas műanyag lemezminőségi ragasztó- és tömítőanyagoka hátsó és oldalajtónál rozsdamentes küszöbökaz átalakítás során belső burkolásra használt anyagok minden tekintetben megfelelnek a gyógyszerszállításra  Autoclima raktérhűtésA beépítés minden tekintetben a raktérhűtő hagyományokon alapuló módon történik, 22 éves szakmai múltunkat kamatoztatva. Legfőbb tulajdonsága, hogy a jármű eredeti klímarendszeréhez integráljuk a beltéri hőcserélőt.A fülke komfortklímája a járműbe beépített klímakomponensek teljesítményének határait csak 50%-ban használja ki (gondoljunk a 9-14 személyes kisbuszokra, ahol egy második hőcserélőt is épít a gyár a klímarendszerbe).Mi ezt a többletteljesítményt használjuk fel!Fűtés: Webasto Air Top  A levegős fűtőkészülék a legpraktikusabb megoldás egy haszonjármű rakterében, mert képes a legnagyobb fagyokban is felfűteni a rakteret, mindezt gyorsan és akár járó motor nélkül! A fűtési rendszert úgy alkottuk meg, hogy biztosítva van az egyenletes levegő elosztás is.   VezérlésA hűtést és fűtést vezérlő panel megalkotásánál két fő szempont lebegett előttünk: minél jobban kizárni a lehetséges emberi hibatényezőt és a teljes harmónia a hűtés, fűtés között, egy irányítórendszerrel. Így született meg az a távvezérlőnk, amelyet a sofőrnek csak ki vagy be kell kapcsolnia, a többit teljesen automatikusan végzi a rendszer!Külön vezérlő a hűtésnek, külön a fűtésnek: teljes egészében a sofőrre van bízva minden, hogy hány fok legyen, melyiket kell bekapcsolni.A mi megoldásunkban a sofőrnek csak be kell kapcsolnia, onnan a rendszer már automatikusan eldönti, hogy hűtenie kell vagy fűtenie.Engedélyeztetés, vizsgáztatás, ügyintézésA csomag tartalmazza a komplett engedélyeztetési eljárást műszaki dokumentációval, vizsgáztatással, okmányirodai ügyintézéssel, így Önnek már úgy adjuk át az autót, hogy szállíthat is vele.Milyen előnyöket nyújt Önnek termékünk?nincs plusz kompresszor és tartó, ami azért jó, mert kevesebbe kerül az átalakítás és kizártuk a legnagyobb kockázatot, hogy beavatkozunk a hajtásláncba, ráadásul egy kompresszorral kevesebbet fogyaszt az autó, mint kettővelnincs karbantartási igénye, ami azért jó, mert nem kell kivenni az autót a munkából és nincs átvizsgálási költsége semnincs tetőtéri kondenzátor egysége a hűtőnek, ami azért jó, mert nem változik meg az autó aerodinamikai tulajdonsága, így az üzemanyag 5%-a az Ön zsebében maradautomatizált vezérlés, ami azért jó, mert minimálisra szorítottuk a sofőr által elkövethető hibák számát (egy hibát követhet el, ha nem kapcsolja be)Képzeljen el egy összejövetelt más, gyógyszert fuvarozó vállalkozókkal, ahol mindenki panaszkodik az autókra. Valakinek 10.000 kilométerenként az összes autóján ékszíjat kell cseréltetnie, a másik kolléga a folyamatos átvizsgálások miatt panaszkodik és nem érti, miért kér a szerviz óránként 12.000,- forintot, a harmadiknak a sofőrje volt figyelmetlen és túlhűtötte a szállítmányt, ami így tönkrement. Ön pedig nem szól semmit, mert nem ismeri ezeket a problémákat, ráadásul tegnap hívta fel a gyógyszergyártó cég logisztikai vezetője, aki gratulált, mert az egész flottából csak az Ön autóival nincsenek problémák!  Tudom, hogy van az olvasók között, aki már megértette, hogy miért van szüksége erre a termékre, és miért van rá szüksége azonnal! Nekik üzenem, kattintson egy komplett, személyre szabott árajánlatért!Mindez előnyök túl jól hangoznak? Ne higgye el nekem, higgye el azoknak, akik már használják termékeinket! (Nagyításért kattintson!) Higgyen a számoknakA hűtés műszaki innovációját nem csak gyógyszerszállításra lehet alkalmazni, ezért az elmúlt 5 évben több piacnak is megoldásként tudtuk kínálni:füstölt árut szállító átalakítás (+8°C, +10°C) 36 db referenciaelhunytszállító átalakítás (+18°C) 62 db referenciaédesség- és csokoládészállító átalakítás (+20°C) 23 db referencia Az Autotherm Medica csomagot már használó ügyfeleink:Pannon Cargo&Sped Trans Kft. 49db átalakításGoodwill Pharma Kft. 11 db átalakításM.A.B. Pharma Zrt. 1 db átalakításPharmexpert Kft. 1 db átalakításMayer Tibor e.v. 7 db átalakításSpringbok Trans Kft. 6 db átalakításGaranciáink Ígértem egy olyan garanciát, amivel még biztos, hogy nem találkozott a mi szakmánkban! Kitartást, mindjárt elárulom, de előtte még szeretném bemutatni a "hagyományos" garanciáinkat, de már ezeket sem nevezhetjük hétköznapi biztosítékoknak, ugyanis:A Webasto állófűtésre és az Autoclima raktérhűtésre pedig 1 év garancia jár országos szervizhálózatunknál! 9+1 jó ok, hogy miért érdemes az Autotherm Medica átalakítást választania#1. Mert a többi megoldással szemben a mi termékünk akár 2-300.000,- forinttal is olcsóbb lehet, mert nem kell megvenni egy kompresszortartó készletet!#2. Mert kizárunk egy hatalmas kockázatot azzal, hogy nincs utólagosan felépített kompresszortartó, ami az autó hajtásláncában gondot okozna!#3. Mert nincsenek drága alkatrészek, amik súlyos javítási költségekbe kerülhetnek meghibásodás esetén! (pl.: vezérlő elektronika)#4. Mert nem kell X kilométerenként szervizelni, ami miatt kiesik az autó a munkából!#5. Mert nincs karbantartási költsége, amit ha átszámolunk 250 ezer km-es futásteljesítményre, 80-150.000,- forint megtakarítást jelent!#6. Mert a rendszer teljesen automatizált, a sofőrnek csak ki vagy be kell kapcsolnia!#7. Mert télen járó motor nélkül is tud fűteni!#8. Mert 250 ezer km alatt több mint 560.000,- forintot takarít meg egy autónál, mivel a jármű tetején nincs külső hűtőegység, ami 5%-os többletfogyasztást eredményezne!#9. Mert az ezzel a hűtéstechnikával épített, közel 200 db autó közül 2 alkalommal fordul elő garanciális kérdés!#9+1. Ezt a prezentáció végén fedem fel, ígérem, érdemes tovább olvasni!Bízom benne, hogy ezek után egyetért azzal, hogy ésszerű döntés megrendelni csomagunkat, kattintson az ajánlatkérésért most!Általában, amikor ezt a termékünket személyesen mutatom be egy ügyfelünknek, fel szoktak tenni 3 kérdést:#1. Befolyásolja-e az autó garanciáját az általunk elvégzett átalakítás?#2. Azt hallottam, hogy ez a típusú raktérhűtő rendszer "eszi" a kompresszorokat, igaz ez?#3. Többen le akartak beszélni, mert azt mondták, hogy a jármű klímája nem tudja ezt a teljesítményt! Mi a véleménye?Hadd válaszoljam meg ezeket a kérdéseket Önnek is!#1. Egyik autó márkánál sem befolyásolja a klíma garanciáját az átalakításunk!#2. Nem igaz, hiszen minden ugyan úgy működik, mintha klímáznánk a vezetőfülkét!#3. A gyári fülkeklíma a teljesítménye csupán 50%-át használja ki. Mi hozzátesszük a másik 50%-ot, így kihasználva a többletteljesítményt!Az ígért extra garancia, amilyet még nem látott a piac!Ezt még senki nem merte bevállalni a hűtőautós piacon!Tehát: ha a megoldásunk nem teljesíti a feladatát (+15C, +25C), akkor 30 napos visszavásárlási garanciával élhet felénk! Kiszerelünk mindent az autóból és visszafizetjük Önnek az árát!Tudom, hogy Magyarországon a vevők ehhez nincsenek hozzászokva, és ezért mindent félve vásárolnak meg. Hát pont ezért adjuk ezt a garanciát, hogy nálunk ne kelljen félnie, ne kelljen aggódnia!Felmerülhet a kérdés, hogy oké, de ha nincs olyan külső időjárás, akkor hogyan fog kiderülni, hogy működik-e rendben?! Van megoldásunk!Hívjon most vagy írjon, hogy megismertethessem a részletekkel és elkészíthessem Önnek személyre szabott árajánlatát!További hűtőautók:Hússzállító hűtőautóZöldség-Gyümölcs szállító hűtőautóFagylaltszállító hűtőautóVirágszállító hűtőautó


Fagylalt, - sütemény szálllító hűtőautóFagylalt szállításánál a magabiztos -20 C fok a feladat, így a raktér szigetelése és a hűtő berendezés is ehez igazodik:80 mm hőszigetelésa autó gyári ajtói alatt szigetelt plusz ajtókCarrier Viento vagy Xarios (230V) raktérhűtőR 404a hűtőgázSüteményeknél a +10 C fokon való szállítás a jellemző, így a szigetelés vastagságában és a hűtőgép típusában is eltérő a kialakítás:50 mm hőszigetelésCarrier Viento vagy Xarios (230V) raktérhűtőR 134a hűtőgázMűszaki tartalomSF-50 technológia szerinti hőszigetelés 0, +5 C-ra(Fagyasztós kivitelnél a szendvicspanel vastagsága 82 mm és gyári ajtó alá szigetelt ajtó kerül)80 mm-es vastagságú hőszigetelt padozat,hőszigetelés hő híd mentes AF Strong 52/1 szendvicspanel falak és 60 mm-es Tel hőszigetelő paplanbelső felület 1,8 mm vastag fehér fényes POLYÉSZTER lemez,a panelek rögzítése ragasztással történik,a sarkok tömítése SIKA 221 tömítőanyaggal,a járó felülete kopásálló, raklappal is pakolható műanyag felület,a kerékjárat burkolása szögletes, de a sarkain legömbölyített borítással,a küszöbök 2mm vastag rm. lemezből 60 x 40mm kivitelben,az átalakítás során belső burkolásra használt anyagok Állategészségügyi Szolgálat ill. az ANTSZ a igényeinek megfelelnek RaktérhűtésVálasztható modellek: Carrier Viento 200; 300 ; 350 (csak járó motornál történő hűtés)Carrier Xarios 150; 200; 300; 350 (járó motornál + 230V vagy 400V üzem)Carrier Neos 100S (a jármű elektromos rendszeréről és 230V hálózatról működés)Hűtési teljesítménytartomány 0C : 1140W - 5586WLégszállítás 700 - 1600 m3/hHűtőközeg R404 a vagy R134 aDigitális termosztát a vezető fülkébenLapos elpárologtatóTovábbi információk   További hűtőautók:Hússzállító hűtőautóZöldség-Gyümölcs szállító hűtőautóVirágszállító hűtőautóGyógyszerszállító hűtőautó



A Hűtőautó kialakítása: raktérszigetelés, raktérhűtő beépítéseA Hűtőautó kialakításának lépései3,5 tonnás haszonjárművek hűtőautóvá történő átalakítása alapvetően három munkafolyamatból készül el:1./ az autó rakterének vízmentes, időtálló burkolása és szigetelése;2./ a megfelelő teljesítményű raktérhűtő berendezés beépítése;3./ engedélyeztetési eljárás lefolytatása, műszaki vizsgáztatás, okmányirodai ügyintézés.A Hűtőautó kialakításának első lépése, a jármű rakterének szigetelése:A különböző szállítási feladatokat szolgáló hűtőautók átalakításánál figyelembe kell venni az adott áru hőmérsékletbeli és szállítási elvárásait. Például egy precíz gyógyszerszállító hűtőautó elkészítésénél az állandó hőmérséklet fenntartása sokkal nagyobb szerepet játszik, mint egy zöldség-gyümölcs szállító hűtőautónál. Egy hússzállító hűtőautónál pedig a kemény igénybevételre van helyezve a hangsúly (a raktérszigetelés védelme), a fagylalt szállító hűtőautónak pedig a kánikulában is tudnia kell a "kopogós" -20°C-ot. A már több mint két évtized során megszerzett tapasztalatok és felhasználói visszajelzések szerint építjük a hűtőautókat és folyamatosan korszerüsítjük a kivitelezéseinket a különböző rakterek átalakításánál.A Hűtőautó kialakításának második lépése, a raktérhűtő beépítése:Hűtőautókba épített raktérhűtő berendezések kiválasztásánál a legfontosabb szempont, hogy a hűtőgép teljesítménye a szélsőséges külső hőmérsékleteknél (-20°C, +40°C) is magabiztosan teljesítse a raktérben a kívánt hőmérsékletet. Így az eltérő szállítási feladatok más és más kivitelezést és berendezést igényelnek. Ha például olyan virágot szeretnék szállítani, amit +15°C-on kell tartani télen-nyáron, akkor a biztonságos szállításhoz nem elegendő a hűtőgép fűtésére bízni a feladatot, hanem pluszba szükséges önállóan is működni képes levegős fűtőberendezés.A Hűtőautó kialakításának harmadik lépése, az engedélyeztetés:Mielőtt a forgalomba kerülhetne az elkészült hűtőautó, engedélyeztetni kell a közlekedési felügyeleten az átalakítást, majd szükség van egy műszaki vizsgára, valamint okmányirodai ügyintézésre.Hol használják a hűtőautót?Hússzállító hűtőautóZöldség-Gyümölcs szállító hűtőautóFagylaltszállító hűtőautóVirágszállító hűtőautóGyógyszerszállító hűtőautó

Hússzállító hűtőautóMiben különböznek a húst szállító rakterek más, hűtött árut szállító rakterektől?Tapasztalataink alapján a húst szállító autók rakterei vannak a legnagyobb igénybevételnek kitéve: a kemény műanyag láda nekicsapódik a szigetelésnek, betörve aztA padló felkopik, átvizesedik a faanyag, majd szép lassan szétrohad és lehet újat csináltatni.A szigetelés szélein, sarkain kikopik a tömítőanyag, befolyik a véres húslé a szigetelés mögé, ami miatt hőhidak keletkeznek. (Volt olyan autó, aminek a fülkéjét 2 napig kellett szellőztetnünk, mert éveken keresztül átfolyt a húslé)És akkor még nem beszéltünk azokról a sofőr kollegákról, akik fittyet hánynak, hogy nekünk ez mennyibe került és nem érdekli az épsége az autónak... Ugye, ez ismerős?De jó hír, hogy ismerjük ezeket a problémákat és ezeknek megfelelően alakítjuk át a hússzállító autókat!Üdvözlöm!Hidegkúti Dániel vagyok, az Autotherm értékesítési tanácsadója és ebben a prezentációban bemutatom Önnek, hogyan védheti meg hosszú távon rakterét és hűtőgépét az amortizációtól...... mindenképpen olvassa végig a prezentációt, mert a végén egy olyan garanciát fogok Önnek adni, amit a mi szakmánkban még soha, senki nem vállalt be az egész világon!   AutoTherm SF50 raktérszigetelésünk főbb jellemzői5 cm-es hőszigetelt padló, erős igénybevételnek is ellenálló műanyag felülettel (komoly, mindennapos terhelés mellett 8-10 éves átlagéletkor)az oldalak, tető és homlokfal hőhídmentes, ütésálló panelekből készülnek, melyeknek a felülete könnyen tisztítható, fehér üvegszálas műanyag lemezminőségi ragasztó- és tömítőanyagoka hátsó és oldalajtónál rozsdamentes küszöbökaz átalakítás során belső burkolásra használt anyagok minden tekintetben megfelelnek az élelmiszerszállításraCarrier Transicold, a megbízható partnerRaktérhűtés tekintetében is a hosszú távú megoldásokat javasoljuk, ezért képviseljük a Carrier Transicold világmárkát, amely már több mint 30 éve jár élen a hűtős szállítmányozásban.A hússzállító raktereket alapvetően három csoportba sorolhatjuk: fagyasztós, friss, füstölt áru.Berendezés választásának szempontjai:kívánt hőmérsékletfurgon vagy dobozos járműa raktér méreteüzemmód (szükséges-e a 230V hálózati mód?)Ezek a fő kérdések, de vannak még olyan felhasználói körülmények, amik befolyásolhatják, hogy milyen gépre van igazából szükség.Az általunk kínált csomagban a következőket biztosítjuk Önnek:ütésálló hőszigetelő panelek (opcióként alumínium koptatóval)nagy terhelhetőségű műanyag padló (opcióként teljes alumínium padló)minőségi raktérhűtő, szervízhálózat a világ összes országábanteljes, komplett ügyintézésnon-stop elérhetőség, műszaki segítségnyújtásMindez előnyök túl jól hangoznak? Ne higgye el nekem, higgye el azoknak, akik már használják termékeinket! (Nagyításért kattintson!)Higgyen a számoknak (2013 évi adatok)Friss áruszállító (0, +5C) átalakítás 46 dbFagyasztós raktér (-20C) átalakítás 21 dbFüstölt áruszállító (+10C) átalakítás 35 dbAz elmúlt 22 évben közel ezer ügyfelünknek segítettünk, hogy szállítás közben is frissen tartsa szállítmányát. GaranciáinkÍgértem egy olyan garanciát, amivel még biztos, hogy nem találkozott a mi szakmánkban! Kitartást, mindjárt elárulom, de előtte még szeretném bemutatni a "hagyományos" garanciáinkat, de már ezeket sem nevezhetjük hétköznapi biztosítékoknak, ugyanis:Általában, amikor ezt a termékünket személyesen mutatom be egy ügyfelünknek, fel szoktak tenni 3 kérdést:#1. Minden körülmény között tudni fogja az adott hőmérsékletet tartani?#2. Melyik a jobb, a Carrier vagy a Thermo King?#3. Milyen kiadásaim lehetnek a raktérhűtővel?Hadd válaszoljam meg ezeket a kérdéseket Önnek is!#1. Ajánlatot olyan műszaki tartalommal adunk, ami a hőmérsékleti szélsőségekhez van igazítva, tehát fő szempont a biztonság. Ügyfeleink döntése, hogy mennyit engednek a biztonságból.#2. A két piacvezető világmárka. Működésben, megbízhatóságban, minőségben nincsenek nagy különbségek.#3. Garanciális átvizsgálások, általában 7-15 ezer forint. Ha gondos gazdái akarunk lenni a hűtőnek, akkor évi minimum egy nagyszerviz, gépmodelltől függően 30-100 ezer forint. Az ígért extra garancia, amilyet még nem látott a piac!Ezt még senki nem merte bevállalni a hűtőautós piacon!Ha az átalakításunk nem teljesíti az elvárt hőmérsékletet, akkor 30 napos visszavásárlási garanciával élhet felénk! Kiszerelünk mindent az autóból és visszafizetjük Önnek az árát!Tudom, hogy Magyarországon a vevők ehhez nincsenek hozzászokva, és ezért mindent félve vásárolnak meg. Hát pont ezért adjuk ezt a garanciát, hogy nálunk ne kelljen félnie, ne kelljen aggódnia!Felmerülhet a kérdés, hogy oké, de ha nincs olyan külső időjárás, akkor hogyan fog kiderülni, hogy működik-e rendben?! Van megoldásunk!Hívjon most vagy írjon, hogy megismertethessem a részletekkel és elkészíthessem Önnek személyre szabott árajánlatát!


Virág, - dísznövény szállító raktérhűtésA virágok és dísznövények szállítását a gyógyszerhez lehet legjobban hasonlítani, érzékenysége és értéke miatt a biztonság nagyon fontos. A raktérhűtést minden esetben fűtés opcióval és önállóan működő Webasto diesel állófűtéssel ajánljuk.+10;+20 Celsius fokos állandó raktérhőmérsékletopciós hálózati(230V, 400V) üzemmódWebasto Air Top állófűtésMűszaki tartalomSF-50 technológia szerinti hőszigetelés +10 C-ra(Fagyasztós kivitelnél a szendvicspanel vastagsága 82 mm és gyári ajtó alá szigetelt ajtó kerül)80 mm-es vastagságú hőszigetelt padozat,hőszigetelés hő híd mentes AF Strong 52/1 szendvicspanel falak és 60 mm-es Tel hőszigetelő paplanbelső felület 1,8 mm vastag fehér fényes POLYÉSZTER lemez,a panelek rögzítése ragasztással történik,a sarkok tömítése SIKA 221 tömítőanyaggal,a járó felülete kopásálló, raklappal is pakolható műanyag felület,a kerékjárat burkolása szögletes, de a sarkain legömbölyített borítással,a küszöbök 2mm vastag rm. lemezből 60 x 40mm kivitelben,az átalakítás során belső burkolásra használt anyagok Állategészségügyi Szolgálat ill. az ANTSZ a igényeinek megfelelnek RaktérhűtésVálasztható modellek: Carrier Viento 200; 300 ; 350 (csak járó motornál történő hűtés)Carrier Xarios 150; 200; 300; 350 (járó motornál + 230V vagy 400V üzem)Carrier Neos 100S (a jármű elektromos rendszeréről és 230V hálózatról működés)Hűtési teljesítménytartomány 0C : 1140W - 5586WLégszállítás 700 - 1600 m3/hHűtőközeg R404 a vagy R134 aDigitális termosztát a vezető fülkébenLapos elpárologtatóTovábbi információk   Webasto állófűtésAz áru e készülékkel maximális biztonságban van, teljesítményét jól jelzi, hogy -20 Celsius fokos külső hőmérsékletnél is képes a raktérben a +20 fokos szobahőmérsékletet produkálni és meg is tartani azt.Jellemzők:Alacsony fogyasztásRobosztus kivitelezés, nagy teljesítményRövid felfűtési idők egyenletes és halk fűtési üzem mellettTovábbi információk   További hűtőautók:Hússzállító hűtőautóZöldség-Gyümölcs szállító hűtőautóFagylaltszállító hűtőautóGyógyszerszállító hűtőautóHalottszállító hűtőautóMiben különböznek a húst szállító rakterek más, hűtött árut szállító rakterektől?Tapasztalataink alapján a húst szállító autók rakterei vannak a legnagyobb igénybevételnek kitéve: a kemény műanyag láda nekicsapódik a szigetelésnek, betörve aztA padló felkopik, átvizesedik a faanyag, majd szép lassan szétrohad és lehet újat csináltatni.A szigetelés szélein, sarkain kikopik a tömítőanyag, befolyik a véres húslé a szigetelés mögé, ami miatt hőhidak keletkeznek. (Volt olyan autó, aminek a fülkéjét 2 napig kellett szellőztetnünk, mert éveken keresztül átfolyt a húslé)És akkor még nem beszéltünk azokról a sofőr kollegákról, akik fittyet hánynak, hogy nekünk ez mennyibe került és nem érdekli az épsége az autónak... Ugye, ez ismerős?De jó hír, hogy ismerjük ezeket a problémákat és ezeknek megfelelően alakítjuk át a hússzállító autókat!Üdvözlöm!Hidegkúti Dániel vagyok, az Autotherm értékesítési tanácsadója és ebben a prezentációban bemutatom Önnek, hogyan védheti meg hosszú távon rakterét és hűtőgépét az amortizációtól...... mindenképpen olvassa végig a prezentációt, mert a végén egy olyan garanciát fogok Önnek adni, amit a mi szakmánkban még soha, senki nem vállalt be az egész világon!   AutoTherm SF50 raktérszigetelésünk főbb jellemzői5 cm-es hőszigetelt padló, erős igénybevételnek is ellenálló műanyag felülettel (komoly, mindennapos terhelés mellett 8-10 éves átlagéletkor)az oldalak, tető és homlokfal hőhídmentes, ütésálló panelekből készülnek, melyeknek a felülete könnyen tisztítható, fehér üvegszálas műanyag lemezminőségi ragasztó- és tömítőanyagoka hátsó és oldalajtónál rozsdamentes küszöbökaz átalakítás során belső burkolásra használt anyagok minden tekintetben megfelelnek az élelmiszerszállításraCarrier Transicold, a megbízható partnerRaktérhűtés tekintetében is a hosszú távú megoldásokat javasoljuk, ezért képviseljük a Carrier Transicold világmárkát, amely már több mint 30 éve jár élen a hűtős szállítmányozásban.A hússzállító raktereket alapvetően három csoportba sorolhatjuk: fagyasztós, friss, füstölt áru.Berendezés választásának szempontjai:kívánt hőmérsékletfurgon vagy dobozos járműa raktér méreteüzemmód (szükséges-e a 230V hálózati mód?)Ezek a fő kérdések, de vannak még olyan felhasználói körülmények, amik befolyásolhatják, hogy milyen gépre van igazából szükség.Az általunk kínált csomagban a következőket biztosítjuk Önnek:ütésálló hőszigetelő panelek (opcióként alumínium koptatóval)nagy terhelhetőségű műanyag padló (opcióként teljes alumínium padló)minőségi raktérhűtő, szervízhálózat a világ összes országábanteljes, komplett ügyintézésnon-stop elérhetőség, műszaki segítségnyújtás





Virág, - dísznövény szállító raktérhűtésA virágok és dísznövények szállítását a gyógyszerhez lehet legjobban hasonlítani, érzékenysége és értéke miatt a biztonság nagyon fontos. A raktérhűtést minden esetben fűtés opcióval és önállóan működő Webasto diesel állófűtéssel ajánljuk.+10;+20 Celsius fokos állandó raktérhőmérsékletopciós hálózati(230V, 400V) üzemmódWebasto Air Top állófűtésMűszaki tartalomSF-50 technológia szerinti hőszigetelés +10 C-ra(Fagyasztós kivitelnél a szendvicspanel vastagsága 82 mm és gyári ajtó alá szigetelt ajtó kerül)80 mm-es vastagságú hőszigetelt padozat,hőszigetelés hő híd mentes AF Strong 52/1 szendvicspanel falak és 60 mm-es Tel hőszigetelő paplanbelső felület 1,8 mm vastag fehér fényes POLYÉSZTER lemez,a panelek rögzítése ragasztással történik,a sarkok tömítése SIKA 221 tömítőanyaggal,a járó felülete kopásálló, raklappal is pakolható műanyag felület,a kerékjárat burkolása szögletes, de a sarkain legömbölyített borítással,a küszöbök 2mm vastag rm. lemezből 60 x 40mm kivitelben,az átalakítás során belső burkolásra használt anyagok Állategészségügyi Szolgálat ill. az ANTSZ a igényeinek megfelelnek RaktérhűtésVálasztható modellek: Carrier Viento 200; 300 ; 350 (csak járó motornál történő hűtés)Carrier Xarios 150; 200; 300; 350 (járó motornál + 230V vagy 400V üzem)Carrier Neos 100S (a jármű elektromos rendszeréről és 230V hálózatról működés)Hűtési teljesítménytartomány 0C : 1140W - 5586WLégszállítás 700 - 1600 m3/hHűtőközeg R404 a vagy R134 aDigitális termosztát a vezető fülkébenLapos elpárologtatóTovábbi információk   Webasto állófűtésAz áru e készülékkel maximális biztonságban van, teljesítményét jól jelzi, hogy -20 Celsius fokos külső hőmérsékletnél is képes a raktérben a +20 fokos szobahőmérsékletet produkálni és meg is tartani azt.Jellemzők:Alacsony fogyasztásRobosztus kivitelezés, nagy teljesítményRövid felfűtési idők egyenletes és halk fűtési üzem mellettTovábbi információk   További hűtőautók:Hússzállító hűtőautóZöldség-Gyümölcs szállító hűtőautóFagylaltszállító hűtőautóGyógyszerszállító hűtőautóHalottszállító hűtőautóMiben különböznek a húst szállító rakterek más, hűtött árut szállító rakterektől?Tapasztalataink alapján a húst szállító autók rakterei vannak a legnagyobb igénybevételnek kitéve: a kemény műanyag láda nekicsapódik a szigetelésnek, betörve aztA padló felkopik, átvizesedik a faanyag, majd szép lassan szétrohad és lehet újat csináltatni.A szigetelés szélein, sarkain kikopik a tömítőanyag, befolyik a véres húslé a szigetelés mögé, ami miatt hőhidak keletkeznek. (Volt olyan autó, aminek a fülkéjét 2 napig kellett szellőztetnünk, mert éveken keresztül átfolyt a húslé)És akkor még nem beszéltünk azokról a sofőr kollegákról, akik fittyet hánynak, hogy nekünk ez mennyibe került és nem érdekli az épsége az autónak... Ugye, ez ismerős?De jó hír, hogy ismerjük ezeket a problémákat és ezeknek megfelelően alakítjuk át a hússzállító autókat!Üdvözlöm!Hidegkúti Dániel vagyok, az Autotherm értékesítési tanácsadója és ebben a prezentációban bemutatom Önnek, hogyan védheti meg hosszú távon rakterét és hűtőgépét az amortizációtól...... mindenképpen olvassa végig a prezentációt, mert a végén egy olyan garanciát fogok Önnek adni, amit a mi szakmánkban még soha, senki nem vállalt be az egész világon!   AutoTherm SF50 raktérszigetelésünk főbb jellemzői5 cm-es hőszigetelt padló, erős igénybevételnek is ellenálló műanyag felülettel (komoly, mindennapos terhelés mellett 8-10 éves átlagéletkor)az oldalak, tető és homlokfal hőhídmentes, ütésálló panelekből készülnek, melyeknek a felülete könnyen tisztítható, fehér üvegszálas műanyag lemezminőségi ragasztó- és tömítőanyagoka hátsó és oldalajtónál rozsdamentes küszöbökaz átalakítás során belső burkolásra használt anyagok minden tekintetben megfelelnek az élelmiszerszállításraCarrier Transicold, a megbízható partnerRaktérhűtés tekintetében is a hosszú távú megoldásokat javasoljuk, ezért képviseljük a Carrier Transicold világmárkát, amely már több mint 30 éve jár élen a hűtős szállítmányozásban.A hússzállító raktereket alapvetően három csoportba sorolhatjuk: fagyasztós, friss, füstölt áru.Berendezés választásának szempontjai:kívánt hőmérsékletfurgon vagy dobozos járműa raktér méreteüzemmód (szükséges-e a 230V hálózati mód?)Ezek a fő kérdések, de vannak még olyan felhasználói körülmények, amik befolyásolhatják, hogy milyen gépre van igazából szükség.Az általunk kínált csomagban a következőket biztosítjuk Önnek:ütésálló hőszigetelő panelek (opcióként alumínium koptatóval)nagy terhelhetőségű műanyag padló (opcióként teljes alumínium padló)minőségi raktérhűtő, szervízhálózat a világ összes országábanteljes, komplett ügyintézésnon-stop elérhetőség, műszaki segítségnyújtás






isteherautóbérlés budapest,hútőautó bérlés Budapest


tőautó bérlés Budapest hűtőautó bérlés,hűtős kisteherautó bérlés,kisteherautó bérlés Budapest,hűtős teherautó bérlés Budapest,teherautó bérlés Budapest kisteherautó bérlés budapest,hútőautó bérlés Budapest hűtőautó bérlés,hűtős kiseherautó bérlés,kisteherautó bérlés hűtőautó bérlés,hűtős kisteherautó bérlés,kisteherautó bérlés Budapest,hűtős teherautó bérlés Budapest,teherautó bérlés Budapest kisteherautó bérlés Budapest,hűtőautó bérlés Budapest hűtőautó bérlés,hűtős kisteherautó bérlés,kisteherautó bérlés budapest,hűtős teherautó bérlés Budapest,teherautó bérlés Budapest kisteherautó bérlés Budapest,Budapest,hűtős teherautó bérlés Budapest,teherautó bérlés Budapest kisteherautó bérlés Budapest,hűtőautó bérlés Budapest hűtőautó bérlés,hűtős kisteherautó bérlés,kisteherautó bérlés budapest,hűtős teherautó bérlés Budapest,teherautó bérlés Budapest kisteherautó bérlés budapest,hútőautó bérlés Budapest hűtőautó bérlés,hűtős kiseherautó bérlés,kisteherautó bérlés Budapest,hűtős teherautó bérlés Budapest,teherautó bérlés Budapest kisteherautó bérlés budapest,hútőautó bérlés Budapest hűtőautó bérlés,hűtős kisteherautó bérlés,kisteherautó bérlés budapest,hűtős teherautó bérlés Budapest,teherautó bérlés Budapest kisteherautó bérlés Budapest,hűtőautó bérlés Budapest